طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: Amphan به تضعیف به کم فشار منطقه

طوفان Amphan زندگی: مردان نجات از موارد آسیب دیده فروشگاه پس از طوفان Amphan آن باران سیل آسا در, South 24 P

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
weather, weather forecast today, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains طوفان Amphan زندگی: مردان نجات از موارد آسیب دیده فروشگاه پس از طوفان Amphan آن باران سیل آسا در, South 24 Parganas منطقه در شرق ایالت بنگال. (رویترز)

طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی: پس از مصرف یک نظر سنجی های هوایی از غرب بنگال و Odisha به بررسی پیامدهای طوفان Amphan نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه اعلام کرد یک بسته امداد تومان به 1000 کرور روپیه برای بنگال و 500 تومان کرور روپیه برای Odisha. این طوفان که تا به حال ساخته شده, ریزش زمین در مناطق ساحلی در ایالت بنگال غربی در حدود 2.30 ساعت در روز چهارشنبه و کشته شدن حداقل 77 نفر است.

این توفان که ضعیف به افسردگی در جمعه شد بیشتر کاهش می یابد به خوبی مشخص شده کم فشار منطقه شمال بنگلادش و همسایه در منطقه است. "آن است که به احتمال بسیار زیاد برای ادامه حرکت شمال-northeastwards و تضعیف بیشتر به کم فشار منطقه در طول 12 ساعت بعد" یک بولتن منتشر شده توسط هند هواشناسی بخش (آی) اعلام کرد.

در همین حال اتحادیه اروپا اعلام کرده است بودجه اولیه از 500 ، 000 یورو برای مردم آسیب دیده از طوفان در هند. "اتحادیه اروپا خواهد شد آدرس فوری نیازهای مردم آسیب دیده از طوفان و همچنین محافظت از کمک های انسان دوستانه و سلامت کارگران خود را از قرار گرفتن در معرض این بیماری همه گیر" کمیسر اتحادیه اروپا برای مدیریت بحران Janez Lenarcic در بیانیه ای گفت.

weather, weather forecast today, weather today, today weather, cyclone amphan, cyclone amphan latest news,cyclone amphan today update, cyclone amphan rains, cyclone amphan oisha, cyclone amphan west bengal, cyclone amphan kolkata, cyclone amphan tamil nadu, cyclone amphan andhra pradesh, cyclone amphan rains, cyclone amphan weather, cyclone amphan latest news, cyclone amphan odisha, odisha rains

طوفان Amphan زندگی: بیش از 5000 درختان صدها لامپ پست ها و سیگنال های ترافیک بی خانمان شدند. (توییتر/NDRF)

طوفان Amphan پیش بینی آب و هوا در امروز زندگی می کنند به روز رسانی:

طوفان Amphan محصل در مناطق ساحلی ایالت بنگال غربی در حدود 2.30 ساعت روز چهارشنبه,طوفان, ضربه بنگال و Odisha زمانی که دو کشور در حال حاضر در تلاش برای مبارزه با انتقال از رمان coronavirus.

پس از زندگی بدون برق و تامین آب برای بیش از 48 ساعت پس از طوفان Amphan wreaked ویران در دولت ساکنان آغاز اعتراض ها در مناطق مختلف از کلکته. اعتراض اول را در Jadavpur منطقه ای که در آن ساکنان به خیابان ها ریختند و خواستار بازگرداندن قدرت و تامین آب است.

با توجه به کلکته Municipal Corporation (KMC) مقامات تامین آب نمی تواند ترمیم شود در برخی از مناطق به برق نداشت. بنابراین حتی در مکان های که در آن آب عرضه شد و در دسترس ساکنان در بالا افزایش می یابد نمی تواند پمپ آب در ساختمان خود را به علت عدم قدرت است.

بعد از آن در روز, تظاهرات همچنین شکست در مکان های مختلف دیگر از جمله Ajaynagar, Bijaygarh, Shakuntala پارک Panchasayar, Anandapur, Bagha Jatin, Tollygunge, Behala فرودگاه و مناطق.

شماری از جاده ها مسدود شد ترافیک جنبش در سراسر شهر به عنوان کار به قطع درختان افتاده است و در عین حال برای شروع. در بسیاری از جاده های درختان بی خانمان شدند با توجه به تاثیر طوفان Amphan در روز چهارشنبه. حتی دو روز پس از فاجعه خانمان و درختان همچنان در خیابان ها در بسیاری از مکان ها از جمله Alipore جدید Aipore, میدان Ballygunge گلف سبز Bhowanipore, Tollygunge, Gariahat نمک دریاچه و در جاده اصلی در شمال کلکته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن