چهارمین سالانه Bowfest مجموعه برای منت Du Lac

Bowfest صورتحساب به عنوان بزرگترین فضای 3D تیراندازی با کمان شلیک در منطقه با هدف تعظیم شکارچیان که می خواهید

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

Bowfest صورتحساب به عنوان بزرگترین فضای 3D تیراندازی با کمان شلیک در منطقه با هدف تعظیم شکارچیان که می خواهید به آزمون مهارت های خود را در زندگی واقعی شکار موقعیت.

این رویداد نیز یک جشن در خارج از منزل و موسیقی کشور با-نام کنسرت, کمپینگ و یک آخر هفته از تیراندازی با کمان کارشناسان و تولید کنندگان و کابل TV, هوای آزاد, نشان می دهد مشهور است.

برگزار شده بود قرار بدنام Ted Nugent عنوان سرمقاله روزنامه این سال اما مشتاق کمان شکارچی و 71 ساله کرنش را لغو کرده است او در سال 2020 تور با توجه به COVID-19 نگرانی. به جای کنتاکی Headhunters منجر خواهد شد محل برگزاری موسیقی پنج شنبه با Lonestar روز جمعه و جاستین مور در روز شنبه. چند اعمال دیگر نیز برنامه ریزی شده است. Bowfest دهندگان توجه داشته باشید که آنها باید دوباره رزرو Nugent برای 2021.

منت du Lac یک اسکی و اسنوبورد هیل در زمستان که تبدیل به بیش از 400 هکتار از تیراندازی با کمان با چهار دوره با 60 واقع بینانه تیراندازی با کمان عکس های موجود در واقعی Rinehart اهداف. کمانداران می توانید پیاده روی را از طریق تپه های شیب دار و دره ها در مونت du Lac و می توانید از هر دو مبتدی, شکارچی و یا نرم افزار سهام — مانند كم در یک زمین گلف — در هر یک از هدف. آماده به از طریق راه رفتن و شلیک از زمین به چالش کشیدن از جمله در اعماق جنگل پایین و دامنه های شیب دار و در سراسر دره. هر دوره بین دو تا سه ساعت برای تکمیل.

در این سال افراد مشهور خط شامل لوی مورگان کمان زندگی, تلویزیون, تیم ولز از متصديان Pat & Nicole Reeve از رانده TV, Melissa Bachman وینچستر مرگبار عشق و شور و برنت & Nicole لارسون از میدان رویاها تلویزیون.

Bowfest آغاز شده و در سال 2017, ایده لری Pulkrabek که صاحب منت du Lac که bowhunting کسب و کار را به بازار عرضه محبوب تیراندازی با کمان محصولات مانند شکار پولادی و زمینه منطق اهداف. او پس از به فروش می رسد این شرکت ها اما همچنان فعال در این صنعت است. اولین Bowfest رویداد جذب حدود 300 نفر است. سازمان دهندگان می گویند سال گذشته Bowfest به خود جلب کرد به عنوان بسیاری از 3000 شرکت کنندگان. آنها امیدوارند 5000 یا بیشتر از این سال است. این امر می تواند در میان بزرگترین رویدادهای برگزار شده در Northland از COVID-19 همه گیر شده با تقریبا تمام دیگر رویدادهای مهم لغو شد. این رویداد دریافت یک شهرستان مجوز در ماه ژوئن.

آتش بازی در حال برنامه ریزی جمعه و شنبه شب. مواد غذایی و کالا های فروشندگان در سایت خواهد شد. اسکان و کمپینگ نیز در دسترس هستند در سایت. محدود VIP (پرداخت) پارکینگ های موجود در سایت. تمام پارکینگ دیگر خواهد بود خارج از سایت. همه خاموش-سایت پارکینگ 5 دلار است. تعریف شاتل سرویس در دسترس خواهد بود به/از محل پارکینگ. شاتل هر دو روش تعریف شده است.

چهار روز پاس $139 از جمله تیراندازی با کمان شاخه ها و کنسرت. کودکان 12 و رایگان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در اردو رزرو یا خرید بلیط به صورت آنلاین به mdlresort.com تماس بگیرید و یا 218-626-3797.

منت du Lac است واقع در امتداد بزرگراه 23 فقط در جنوب دلوت را Fond du Lac محله اما در ویسکانسین طرف St. Louis رودخانه.

ویسکانسین دیگر محدودیتی در تعداد افرادی که می توانید جمع آوری در طول COVID-19 همه گیر اما مقامات دولتی باید از مردم خواست تا حد زیادی تجمعات و پوشیدن ماسک صورت در ملاء عام. کتی Ronchi, Douglas County بهداشت عمومی افسر گفت: این شهرستان در ابتدا توصیه می شود که Bowfest رویداد برگزار نمی شود. اما او گفت: سازمان غالب در دادگاه و امیدوار کننده برای پیاده سازی اجتماعی فاصله گرفتن اقدامات لازم برای نگه داشتن مردم از هم جدا. رنچی گفت: افرادی که انتخاب می کنید به حضور و وجود خطر COVID-19 پوشیدن باید پوشش صورت و اجتماعی فاصله از دیگران و سپس دور ماندن از هر گونه آسیب پذیر مردم برای 14 روز پس از.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب