سه چهارم از عمل جراحی برنامه ریزی شده می تواند لغو قرار: مطالعه

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 5:26:03 am کشورها

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 5:26:03 am
planned surgeries, coronavirus crisis, covid 19 test, corona positive cases, Indian express news کشورهایی مانند تایلند و اندونزی به حال برخی از بالاترین درصد لغو بینی. (بازنمودی)

تقریبا 71 درصد از هند برنامه ریزی شده عمل جراحی تعدادشان بیش از 5,80,000 می تواند لغو و یا به تعویق افتاد بیش از دوازده هفته دوره با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به مطالعه در مجله انگلیسی از عمل جراحی.

"خطرات ناشی از افشای بیماران به بعد SARS-CoV-2 عفونت با انجام عمل جراحی در طی شیوع بیماری بالا هستند اما باید وزن برابر خطرات ناشی از طولانی درمان تاخیر" مطالعه متحده است."دولت باید با کاهش در برابر این عمده بار بر روی بیماران در حال توسعه برنامه های بازیابی و اجرای استراتژی با خیال راحت بازیابی فولاد فعالیت است."

در بهترین سناریو خوش خیم جراحی ممکن است بدترین ضربه با 80 درصد (5,05,864) روش بودن لغو و یا به تعویق افتاد و به دنبال آن سرطان عمل جراحی (60 درصد یا 51,134 روش) و ارتوپدی (30 درصد یا 27,740 روش).

این مطالعه همچنین تخمین زده می شود تعداد 556,998 جراحی که می تواند 93 هفته به روشن اگر فولاد حجم و افزایش 10 درصد است.

"دولت خواهد شد نیاز به صندوق قابل توجهی افزایش پایه فولاد حجم برای روشن شدن کارهای عقب افتاده اما این به احتمال زیاد به پر هزینه است. برای مثال بر اساس هزینه متوسط £4000 در هر عملیات آن را هزینه بیش از £2 میلیارد دلار برای روشن شدن بریتانیا را انباشت."

محقق با استفاده از داده ها از مطالعات قبلی در عمل جراحی انتخابی حجم و سپس با پیش بینی لغو نرخ از پاسخ نظرسنجی با ارشد جراحان که یا برآورد بهترین و بدترین سناریو مورد یا گزارش ارقام واقعی. کارشناس پاسخ در هند آمد از Cims بیمارستان موسسه ملی سلامت روان & اعصاب و تاتا یادبود مرکز.

طبقه بندی بانک جهانی کشور گروه درآمد بالا-کشورهای با درآمد متوسط خواهد شد که اکثر لغو شد. هند به عنوان درآمد پايين تر از متوسط کشور شد و در سوم بالاترین اقشار لغو اعداد.

کشورهایی مانند تایلند و اندونزی به حال برخی از بالاترین درصد لغو بینی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن