جورج فلوید خانواده شکایت, شهر, مینیاپولیس, چهار افسران در Floyd مرگ

فلوید درگذشت مارس 25 سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه که در طی آن فلو

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

فلوید درگذشت مارس 25 سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه که در طی آن فلوید گریه که او نمی تواند نفس بکشد. چوین همراه با سه نفر دیگر از افسران نیست برای متوقف کردن چوین را داری -- Tou Thao, توماس خط و J. Alexander Kueng -- در پاسخ به این صحنه پس از یک کارمند فروشگاه گزارش فلوید با استفاده از یک مشکوک به تقلبی لایحه.

ظ روز چهارشنبه 15 ژوئیه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه مینه سوتا مدنی کت و شلوار استدلال می کند که چوین, Thao خط و Kueng نقض فلوید را متمم چهارم قانون اساسی حقوق محرومیت جستجوهای غیر منطقی و تشنج توسط دولت است. طرح دعوی در دادگاه همچنین استدلال می کند که شهر مینیاپولیس است مسئول فلوید مرگ به دلیل این شهر را "عمدی بی تفاوتی به حقوق دستگیرشدگان, زندانیان و مانند آن."

شاکیان همچنان به استدلال می کنند که شهر مینیاپولیس تحمل و بیش از حد مجاز و کشنده استفاده از نیروی پلیس در برخورد طریق آن پلیس آموزش پروتکل ها و اتحادیه قرارداد و موفق به درست خطرناک الگوهای پلیس با استفاده از زور.

فلوریدا مبتنی بر حقوق مدنی وکیل بن Crump به نام چهار طرح دعوی در دادگاه "نقطه اوج" برای خشونت پلیس نه فقط در مینیاپولیس اما کشور است.

"این یک تعلیم لحظه برای امریکا" Crump گفت. "این یک فرصت برای افسران پلیس به پل که شکاف بی اعتمادی با جوامع رنگ. هنگامی که ما شفافیت به علاوه مسئوليت در برابر اعتماد است."

او در ادامه گفت که با به چالش کشیدن قانون اساسی فلوید مرگ این طرح دعوی در دادگاه می شود در "چلیپا از ماده": آیا امریکا بر این باورند در کلمات اعلام استقلال که "همه انسانها برابر خلق شدهاند؟"

"آیا امریکا واقعا آن را باور و یا آن را فقط صدا خوب است؟" Crump پرسید. "ما می دانیم که شما می توانید نقل قول, آن, اما, امریکا, آیا شما آن را باور کنید؟"

وکلای مشخص نیست چقدر پول فلوید خانواده است که به دنبال از طرح دعوی در دادگاه اما Crump خواسته جمعیت از خبرنگاران و دوربین های یکشنبه: "اگر این بود که خود را پدر یا برادر یا خواهر شما یا شوهر یا همسر خود چه مقدار خواهد آن را به می گویند عدالت ؟ چه مقدار ؟ این چیزی است که ما قصد داریم برای قرار دادن قبل از شهر مینیاپولیس."

کریس استوارت یکی دیگر از وکیل به نمایندگی از فلوید خانواده افزود: در کنفرانس خبری که طرح دعوی در دادگاه مدنی است "نه فقط پول گرفتن. (...) این است که در مورد پاسخگویی." او گفت که "شهرستانها و شرکت ها تنها بحث در اسکناس دلار, متاسفانه," و این که به دنبال خسارت در دادگاه مدنی ارسال یک پیام در سراسر کشور است که افسران پلیس' بیش از حد و یا نیروی کشنده است که مسئولیت مالی.

"شما نمی خواهد راه رفتن به دور از این شرایط دیگر در این کشور با یک روش ساده بازداشت و بیش از آن" استوارت گفت. "شما احساس درد و درک و فهم داشتن به حساب اعمال خود را افسران و تنها راهی است که انجام داده است با مسئولیت مالی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن