بازیکنان هاکی در نهایت به خانه

بیش از 100 روز از آنها گزارش شده در ملی کمپ, هندی مردان و زنان بازیکنان هاکی در نهایت رهبری خانه برای یک ماه ا

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

بیش از 100 روز از آنها گزارش شده در ملی کمپ, هندی مردان و زنان بازیکنان هاکی در نهایت رهبری خانه برای یک ماه استراحت شروع جمعه.

56-عجیب و غریب probables شده بود گیر در ورزش اقتدار هند بنگلور مرکز با توجه به مستند. در حالی که مردان بوده است در این اردوگاه از ماه مارس 2 زیر خود را در لیگ برتر بازی در مقابل استرالیا و بلژیک و هلند در Bhubaneswar زنان بوده است cooped از فوریه 16, ساخت آن چهار ماه اقامت طولانی.

تصمیم گرفته شد توسط هاکی هند در اواخر شب سه شنبه پس از رایزنی با سای مقامات مربیان و کارکنان پشتیبانی و بازیکنان خود را. این قابل درک است که در حالی که بسیاری از بازیکنان ترجیح می روم در روز پنج شنبه خود فروش بلیط مسائل و کار کردن مسافرتی تشریفات زمان.

بازیکنان هر دو مردان و زنان آغاز شده ترک در دسته با گروه اول ترک در صبح روز جمعه و انتظار می رود بیشتر به رفته پنج شنبه شب. آنها خواهد شد اما باید به شدت به دنبال قرنطینه قوانین — صفحه اصلی یا نهادی — بسته مربوطه متحده است.

کارناتاکا بومی S. V. Sunil هر چند به خانه رفت پنج شنبه خود را. دروازه بان Suraj Karkera که تصمیم گرفت در برابر رفت و آمد به دلیل شدید وضعیت همه گیر در بمبئی و زنان دو Sushila Chanu (مانیپور) و Lalremsiami (Mizoram) ادامه خواهد داد به اقامت در بنگلور.

بازگشت در ماه آینده

بازیکنان خواسته شده است به گزارش در جولای 19, که دوباره به احتمال زیاد پس از 14 روز دوره قرنطینه.

"وجود ندارد هر گونه مشکل در سای راستش از نظر امکانات و یا رژیم غذایی یا هر چیزی. اما روز سه یا چهار ماه در اردوگاه های بلند رفته است. اکثر بازیکنان استفاده می شود برای کوتاه مدت با شدت بالا اردوگاه به جای آن و این واقعیت است که تقریبا برای دو نفر از کسانی که وجود دارد بر روی زمین آموزش آن مشکل تر. آن را بیشتر روانی و عاطفی چیز دور ماندن از خانواده" یک بازیکن در مسیر به فرودگاه گفت. این بازیکن تا به حال در نهایت اجازه به رزومه اساسی بر روی زمین آموزش در گروه های کوچک از 10 ژوئن.

در حالی که زنان هلندی مربیان Sjoerd Marijne و Janneke Schopman بیش از حد به سمت چپ برای صفحه اصلی در اوایل صبح روز جمعه مردان کارکنان از جمله مربی گراهام رید و کریس Ciriello نامشخص است و قرار ماندن در SAI برای لحظه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن