هیچ کس نباید بی دقتی در دست زدن به موج اول Covid: Uddhav Thackeray

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 10:55:59 pm وزیر Uddhav Thackeray وزیر U

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 10:55:59 pm
uddhav thackeray, aditya thackeray, maharashtra new environment chief secretary, Manisha Mhaiskar appointed new chief secretary, indian express news وزیر Uddhav Thackeray

وزیر Uddhav Thackeray در یکشنبه خواست نمایندگان در پونا به نقطه اتصال بین ساکنان محلی و دولت در تلاش برای مقابله با Covid-19 بیماری همه گیر.

Thackeray بازدید پونا تا پنج شنبه به بررسی دولت شهرستان در پاسخ به این بیماری همه گیر. پونا یکی از بدترین ضربه شهرها و ضبط بیش از 1000 جدید Covid-19 موارد هر روز هفته.

این شیو سنا رئیس اولین سفر به پونا پس از او وزیر شد ماهاراشترا در ماه نوامبر سال گذشته است.

Thackeray که سوار به پونا برگزار شد دو جلسه یک با قانونگذاران محلی و نمایندگان Lok سبها و Rajya سبها از شهر و دیگری با مقامات ارشد پونا Municipal Corporation (PMC) و پیمپری-چینچواد Municipal Corporation (PCMC).

"هر کس نیاز به کار با هم به سمت کاهش گسترش Covid-19 و همچنین به پایین آوردن میزان مرگ و میر. نمایندگان منتخب باید هماهنگی بین ساکنان محلی و دولت," او گفت:.

رئیس جمهوری گفت: اداری ماشین آلات نیاز به موثر و تجهیزات پزشکی باید به اندازه کافی کارآمد برای رسیدگی به این وضعیت است. "همکاری نمایندگان است که باید در این وضعیت است. همه باید در کنار دولت در تصمیم گیری در آن طول می کشد در منافع عمومی در طول زمان وضعیت اضطراری" او گفت:.

رئیس گفت: با وجود کافی در دسترس بودن پنکه PPE کیت و N95 ماسک و این شد که توزیع به مکان های مختلف به عنوان در هر مورد نیاز. او همچنین گفت: شهرداری و شرکت ها در سراسر کشور در حال ارائه کمک های اضافی برای در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه برای بررسی گسترش عفونت ویروسی.

Thackeray گفت: او درخواست اتحادیه های دولت برای ادامه عرضه پنکه PPE کیت و N95 ماسک حتی پس از سپتامبر 1 و خواست نمایندگان به این درخواست به مرکز در سطح شخصی نیز هست.

او همچنین گفت: آزمایشگاه های خصوصی باید متوقف Covid گزارش آزمون به ساکنان محلی و به جای ارسال آنها را به شهرداری شرکت به طوری که بیمار می تواند با توجه به درمان مناسب است.

"هیچ کس نباید بی دقتی در دست زدن به اولین موج همه گیر در دولت... هر کس نیاز به دقت و توجه. مشارکت عمومی مهم است و شهرداری و شرکت ها باید با بالا بردن آگاهی در استفاده از ماسک های اجتماعی فاصله و پاکیزگی قوانین" او گفت:.

دولت باید اطمینان حاصل شود که ساکنان محلی صورت هیچ موانع در حالی که تلاش برای دسترسی به درمان گفت: وزیر اضافه کرد که کار بر روی راه اندازی ادم تنومند و بدقواره تجهیزات پزشکی, به جای افزایش تعداد موارد در پونا باید تسریع شود. او گفت: فرایند مدیریت تخت برای Covid بیماران باید دیجیتالی و به روز رسانی در زمان واقعی بر اساس.

در دیدار با وزیر شهردار Murlidhar Mohol گفت: بیمارستان های خصوصی شارژ شد نرخ های گزاف برای درمان Covid-19 بيمار و عمل باید علیه آنها گرفته شده برای همکاری نمی کنند. او همچنین به دنبال بودجه بیشتر برای PMC است که در مالی dire straits برای ماه می باشد.

"دولت باید با ارائه بودجه به PMC. تست ظرفیت در ساسون بیمارستان نیز باید افزایش" گفت: Mohol.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب