دلوت شورای شهر پیشنهاد اجباری ماسک استفاده در فضاهای عمومی

با حمایت از شهردار امیلی لارسون یک گروه چهار نفره از نمایندگان در حال رهبری این پیشنهاد که نیاز به استفاده از

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

با حمایت از شهردار امیلی لارسون یک گروه چهار نفره از نمایندگان در حال رهبری این پیشنهاد که نیاز به استفاده از ماسک در فضاهای عمومی مانند ساختمان های دولتی و کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی و کلیساها. در صورت تصویب این قانون را به اثر بلافاصله.

"ما اینجا ایستاده در یک چهارراه. ما می توانید انتخاب کنید به رول تاس و خطر بالقوه برای افزایش موارد ... یا ما می توانید انتخاب کنید ساده و پیشگیرانه عمل است که اولویت Duluthians, اولویت ما بهداشت عمومی و ایمنی و اولویت ما کسب و کارهای محلی" عضو شورای Arik Forsman که بانیان این فرمان گفت: در یک کنفرانس خبری.

فرمان معاف کودکان زیر 10 سال و افرادی که شرایط پزشکی را با پوشیدن یک ماسک غیر قابل تحمل. معافیت همچنین گسترش به مدارس و مهد کودک ها و امکانات تناسب اندام و همچنین رستوران ها و کافی از مشتریان که در حال خوردن یا نوشیدن و به مناطق کسب و کار که در آن عموم مجاز نمی باشد.

"این فرمان دارای دندان" Forsman گفت. آنها برنامه ریزی برای ارسال نامه هشدار خوب و/یا دنبال بزه هزینه برای کسب و کار و افرادی که نمی مطابق با ماسک فرمان.

فرمان به پایان خواهد رسید زمانی که ایالت اضطراری سفارشات برداشته می شوند.

اعلام شده در یک شنبه در کنفرانس خبری که شامل رهبران از St. Louis County, شهر, Duluth, سنت لوک و Essentia سلامت همه آنها برجسته ضرورت از ماسک استفاده کنید.

دکتر جان Pryor جمهور Essentia را در شرق بازار تاکید کرد که استفاده از ماسک در کاهش COVID-19 انتقال است.

"این خنده دار نوع, نیست, چگونه, چیزی بسیار ابتدایی می تواند بسیار غیر قابل انکار مهم است. (این) شواهد انکارناپذير" پریر گفت.

و با حدود نیمی از COVID-19 افراد مثبت بدون علامت بودن آن را حتی بیشتر مهم است به عنوان آن را همیشه روشن نیست که چه کسی است که ویروس, او گفت:.

سنت لوک عفونی-بیماری پزشک دکتر اندرو تامپسون گفت: "اگر همه ما پوشیدن ماسک و حفظ (اجتماعی) فاصله ما می تواند بسته به این ویروس پایین."

"این سخت است برای دیدن هیچ پایانی در چشم. ما می دانیم که این را باید در ماه ها و شاید سال است. اما این ویروس مراقبت می کند" تامپسون گفت. "این ویروس دارای یک ماموریت است که به تکثیر و آلوده, جدید, افراد مستعد."

Forsman امیدوار است این پیشنهاد متحد مردم به جای تقسیم آنها به لحاظ سیاسی بر موضوع سلامت عمومی.

"این یک واقعیت است و بر اساس شواهد مبتنی بر طرح است که در نظر گرفته شده برای نگه داشتن جامعه سالم و امن و امیدوارم اجتناب از خیلی موقعیت های واقعی شما در حال دیدن بازی کردن در کشورهای دیگر و شهرهای دیگر" Forsman گفت.

در اواسط ماه ژوئن شهردار لارسون گفت: News Tribune که او که قرار بود به دنبال یک ماسک قیمومیت.

"در حال حاضر من بر این باور نیست که نیاز به آنها را در مکان های عمومی می شود مردم به آنها را می پوشند در" لارسون نوشت به اخبار تریبون. "ما لازم نیست که یک اجرای مکانیزم علاوه بر پایه اتصال انسان به ایجاد انگیزه در مردم به خوبی به یکدیگر است. آنها را به آن را انتخاب کنید. آنها باید به معنی آن. و آنها به آن اعتقاد دارند."

شورای آوردن به جلو پیشنهاد در حال حاضر با پشتیبانی از Larson چرا که ساکنان نیست آوازی در مورد تمایل یک پیشنهاد مثل این در شروع این بیماری همه گیر Forsman گفت.

لارسون خواست رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان به تصویب یک ایالت ماسک فرمان در نامه ای به او نوشت: به رهبران دولت دوشنبه ،

"به عنوان COVID-19 pandemic همچنان وجود دارد و پیدا کردن جیب آسیب پذیری آن را روشن است که رفتار اجتماعی پیشرو تعیین کننده برای افزایش میزان عفونت و ماسک پوشیدن ثابت مقرون به صرفه استراتژی برای کاهش گسترش این ویروس," او نوشت.

این شهر نیز دیدن یک چشم انداز مثبت در بازدید لارسون نوشت. آخر هفته گذشته, Duluth, هتل شدند و در 70 ٪ اشغال.

چنین حکم خواهد اطمینان از ایمنی دلوت که در آن "جمعیت کثیری از مردم (هستند) مراجعه ... و انجام این کار بدون پوشیدن یک ماسک و یا اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل," او نوشت.

Terese Tomanek جانت کندی و جوئل Sipress همچنین همکاری فرمان.

تلاش خواهد شد محافظت از دلوت شهروندان و کمک به کسب و کار جامعه و اعضای آن به دنبال یک راه ساده تر برای به اجرا درآوردن ماسک استفاده Tomanek گفت.

"اقتصاد به نفع مردم احساس راحت تر برای رفتن به فروشگاه های محلی خود را به فروشگاه دانستن است که همه کارکنان و خریداران همکار خواهد بود با پوشیدن پارچه پوشش صورت" او گفت: در کنفرانس خبری.

این داستان به روز شده در 6 p. m. 1 جولای با کسب اطلاعات بیشتر از این کنفرانس مطبوعاتی. این اصل نوشته شده در 12:10 بعد از ظهر ژوئیه 1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن