33 کارخانه قند درخواست برای تضمین بانکی, کمیته یابد و تنها 4 میلز برای آن مناسب

نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 1:24:30 am به طور کلی

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 1:24:30 am
maharashtra sugarcane, maharashtra sugar mills, maharashtra sugar mills bank guarantee, maharashtra sugar cane crushing season, indian express news به طور کلی قند کمیسر دفتر دریافت پیشنهادات از 33 میلز. (فایل)

این کمیته فنی و راه اندازی توسط ماهاراشترا دولت به مطالعه امکان سنجی پیشرفت بانک تضمین مالی ضعیف شرکت تعاونی کارخانه قند تصمیم گرفته است که تنها چهار نفر از 33 میلز باید تضمین کند. مقامات ارشد این کمیته تایید کرد که این مقدار که دولت نیاز به ایستادن برای تضمین این چهار آسیاب در حدود 90 تومان کرور روپیه به عنوان برابر روپیه 1030.34 کرور خواستار میلز.

در شروع 2020-21 نیشکر خرد کردن فصل, Maharashtra است خیره در یک محصول سپر از بیش از 815.50 لاخ تن (lt) از نیشکر. سپر محصول مطرح از اینکه عصا را می توان در زمان. در غیر این صورت دولت مجبور به پرداخت غرامت به کشاورزان برای عدم برداشت نیشکر. صنعت قند اشاره کرده بود که این می تواند اجتناب شود اگر بیشتر میلز انجام خرد کردن که اطمینان از به موقع برداشت نیشکر.

اما 58 تعاونی کارخانه قند که تا به حال کافی نیشکر در دسترس بودن در منطقه خود را از عملیات در حال ابراز ناتوانی خود را به فصل به عنوان بانک ها و موسسات مالی حاضر به گسترش سرمایه در گردش به آنها. ضعیف ترازنامه و منفی ارزش خالص شده است دلیل اصلی برای آسیاب عدم افزایش سرمایه است. برای حل این مشکل ایالت ماهاراشترا تعاونی کارخانه قند فدراسیون خواسته بود برای تضمین دولت برای چنین میلز برای کمک به آنها را جمع آوری سرمایه در گردش.

پیشتر در ماه مارس دولت تا به حال با صدور قطعنامه دولت مثال شرایط پنج کارخانه های تولید نیاز به انجام به واجد شرایط برای تضمین کند. مالی عوامل مثبت خالص و خالص یکبار مصرف منابع (NDR دارایی در برابر آن وام می تواند مطرح شود) پرداخت به موقع از دولت غرامت و غیر NPA حساب شد برخی از شرایط ذکر شده توسط دولت برای میلز برای واجد شرایط برای تضمین کند.

به طور کلی قند کمیسر دفتر دریافت پیشنهادات از 33 میلز

این کمیته فنی ملاقات کرد که برای تصمیم گیری این موضوع نگاه کرد در منطقه حکیم نیشکر در دسترس بودن در مقابل خرد کردن ظرفیت صفر در داوطلبان تضمین می کند. کارخانه های تولید شناسایی شده توسط کمیته واقع در مناطق Nashik, سترا و سنگلی که این موضوع از عدم برداشت نیشکر می تواند بوجود می آیند.

مجموع تضمینی برای تمدید شود به این چهار آسیاب در حدود 90 تومان کرور روپیه است که آنها را قادر خواهد برای جذب بیشتر سرمایه ها از بانک ها. توصیه می شود انتظار می رود قرار داده شده قبل از دولت اوایل هفته آینده زمانی که تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

جالب است که هیچ یک از 33 میلز انجام تمام پنج شرایط توسط دولت است. چهار میلز نیز نمی توانست همه این شرایط اما ایستاده نیشکر در منطقه خود را می سازد آن را ضروری است که آنها شروع عملیات خود را به زودی .

اما صنعت قند ابراز نگرانی در مورد منطق مورد استفاده توسط کمیته فنی در حالی که تصمیم گیری در مورد این مسئله. "ساده فرض که عصا از opertional منطقه بسته میلز را منحرف شود دیگر میل معیوب است. این هزینه حمل و نقل بالاتر خواهد بود. همچنین سربار آسیاب تاسیس ظرفیت باعث خواهد شد بیشتر و درنتیجه منجر به کاهش کلی در قند خود را بازیابی" با اشاره به یک عضو ارشد این صنعت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن