یادداشت: جدید محلی, قهوه, برنامه افزایش بیش از $1 میلیون و بیشتر

هفته گذشته یک برنامه ایجاد شده توسط دانشگاه مینه سوتا دلوت alumnae بسته سرمایه گذاری-حمایت مالی دور در $1.55 م

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

هفته گذشته یک برنامه ایجاد شده توسط دانشگاه مینه سوتا دلوت alumnae بسته سرمایه گذاری-حمایت مالی دور در $1.55 میلیون.

این برنامه به نام Joshins متصل مراقبان به خانواده ها با اعضای که نیازهای ویژه دارند. این کمک می کند تا تسهیل مراقبت "تاریخ" است که اغلب یک کار چالش برانگیز برای خانواده هایی که به دنبال واجد شرایط مراقبان انتشار اخبار از Joshins می گوید. برنامه وارد دلوت بازار در ماه ژانویه است.

شرکت فرود آمد یکی دیگر از موفقیت: اشتون کوچر برادر مایکل کوچر اتحاد پیوست و این تیم به عنوان مشاور. کوچر معلولیت حمایت و به او کمک می کند تا منجر چندین سازمان های حمایتی.

نیاز به مراقبان رشد کرده است در طول بیماری همه گیر به خصوص با کودکان از مدرسه به خانه در حالی که روز مراقبت و اردوهای تابستانی بسته و خدمات روز لغو شد.

این بودجه جدید پشتیبانی خواهد کرد Joshins' گسترش به بازارهای جدید از جمله Austin هوستون و دالاس آزادی می گوید.

یک به روز رسانی سریع

در مورد شما را فراموش کرده: در این سال یک سرشماری سال است.

این هفته انتظار برای دریافت یک کارت پستال از اداره آمار ایالات متحده اگر شما هنوز برای پاسخ به سرشماری انتشار اخبار از این اداره می گوید.

خانواده هایی که موفق به پاسخ به این آمار می توانید انتظار یک دیدار از یک اداره کارمند — نیز نامیده می شود یک enumerator — شروع Aug. 11.

با نزدیک به 72 درصد از Minnesotans, پاسخ دولت ما یکی از بالاترین نرخ پاسخ در این کشور است. هنوز این بدان معناست که بیش از یک چهارم خانواده ها پاسخ ندادهاند.

شما می توانید با پر کردن این سرشماری در 2020Census.gov و یا با تماس با 844-330-2020 در هر زمان بین 6 صبح تا 1 صبح

Sisu

اگر شما فنلاندی تبار, شما ممکن است تشخیص دهد که کلمه.

آن را نیز به نام جدید Cook County, قهوه, پروژه.

Fika قهوه در Lutsen جاوا, گوزن شمالی در Grand Marais و شرکت طراحی Hoaglund طرح های در حال همکاری برای تولید 12 اونس کل باقلا سبز و قهوه کیسه ای — قهوه است که بیش از سوخت کافئین نیاز دارد.

نیمی از یک کیسه 20 دلار قیمت خواهد شد رفتن به ساحل شمالی اعضای جامعه برای خرید اقلام روزمره مانند مواد غذایی, پوشک, اجاره, گرم و تر.

از طریق یک فرم در Sisu وب سایت مردم می توانند با معرفی دیگران که نیاز به پول. هدف آنها این است که به منظور بالا بردن $30,000 برای افرادی که ممکن است نیاز به کمی کمک اضافی.

Sisu یک نام مناسب برای این پروژه است. Sisu است "این ایده از یک توانایی به نگه داشتن مبارزه در برابر همه شانس هنگامی که دیگران داده اند تا" با توجه به پروژه وب سایت.

شما می توانید کیسه های فرد در Fika قهوه یا جاوا گوزن شمالی و همچنین آنلاین در sisucoffeeproject.com.

کلی Busche را پوشش می دهد کسب و کار و سلامت اخبار تریبون. عشق او را برای قهوه بی اندازه است و او همیشه در شکار برای جدید brews را امتحان کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن