کشیده نازک پلیس نیاز به زمان بیشتری برای فایل chargesheets: دولت به اللهآباد (هند) HC

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 12:10:55 pm اللهآباد (هند) داد

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 12:10:55 pm
Stretched thin, police need more time to file chargesheets: Govt to Allahabad HC اللهآباد (هند) دادگاه عالی.

این اوتار پرادش صفحه اصلی بخش نامه ای را به ثبت کل اللهآباد (هند) دادگاه عالی به دنبال تمدید مدت مقرر از 90 روز به پرونده اتهام ورق در یک پرونده جنایی به دلیل مستند وظیفه پلیس است.

اضافی دبیر کل (صفحه اصلی) Awanish کومار Awasthi نیز نوشته شده به دادگاه گزارش زیر که پلیس در حال مواجهه با سختی ها در پرونده اتهام ورق ظرف 90 روز از تاریخ بازداشت (در میان مستند).

"در نامه ای به ثبت عمومی به تازگی ما درخواست دادگاه اجازه می دهد تا پلیس به پرونده اتهام ورق حتی پس از 90 روز" گفت: یک مقام دولتی.

افسر حاضر برای به اشتراک گذاشتن چقدر بیشتر زمان دولت تلاش کرده است تا از دادگاه. "ما خواهد شد به اشتراک گذاری جزئیات دیگری از این نامه پس از گرفتن پاسخ نامه از ثبت عمومی گفت:" یک مقام ارشد. Awasthi نمی تواند تماس برای نظر.

این مستند در دولت داشته است از ماه مارس در هفته گذشته. پلیس تضمین شده اند که مردم به دنبال اجتماعی فاصله و مستند هنجارهای. همه دادگاه ها در کشور هنوز عملیاتی شود. پلیس ادعا کرد که آنها در حال کشیده نازک با توجه به مستند وظیفه که ممکن است تاخیر در تشکیل پرونده از اتهام ورق در دادگاه.

Chargesheet آماده در مرکز مورد: Prayagraj پلیس

Prayagraj پلیس آماده کرده ایم اتهام ورق در دو مورد مرتبط با اللهآباد (هند) استاد دانشگاه شهيد محمد. اتهام ورق است که هنوز به ثبت.

شهيد رزرو شده است به اتهام پنهان کردن سفر خود به Tablighi Jamaat را در دهلی نو مرکز و آرایش برای اقامت هفت اندونزیایی در یک مسجد در Prayagraj. موارد در برابر استاد گروه علوم سیاسی واصل شده اند در Shahganj شیو به ایستگاه.

پس از شهيد را قرنطینه دوره تکمیل شد در آوریل 21, پلیس او را در بازداشت است. او را به طور موقت از زندان پس از تولید و قبل از یک دادگاه محلی است. Prayagraj را آ Brijesh کومار Srivastava گفت: "بررسی کامل شده است و ما به زودی فایل اتهام ورق." او نسبت به تاخیر به "دلایل اجتناب ناپذیر."

Brijesh کومار نگه داشتن هزینه های اضافی از SSP پس از پس از Satyarth Aniruddha Pankaj رفت و در را ترک کنند.

در مارس پلیس گرفتار بود شهيد پس از آمدن به می دانم که او تا به حال حضور جماعت Tablighi Jamaat در دهلی نو در ماه مارس است. پلیس, گیر افتاد, او را از خانه و تهدید او. بعد, پلیس, گیر افتاد چند نفر از جمله اندونزی از مسجد است.

در شاه تسلیم در Shiv به ایستگاه پلیس شهید شده است متهم به عدم اطلاع رسانی دولت های منطقه در مورد مشارکت خود در جماعت saidan افسر. پلیس همچنین استناد اپیدمی بیماری عمل در برابر متهم کرده است.

شهيد رزرو به همراه 17 نفر دیگر از جمله هفت اندونزیایی, در مورد تسلیم در Shahganj ایستگاه پلیس. شهيد است و متهم به اتهام آرایش برای اقامت هفت اندونزیایی در یک مسجد. شهيد و دیگران بوده رزرو تحت IPC بخش 269, 270, 271 و 120-B (جنایی توطئه), پلیس گفت:. پلیس همچنین استناد اپیدمی بیماری عمل می کنند و خارجی ها علیه متهم کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب