مدیر اجرایی پیشین NID دور می گذرد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:37:25 am استاد Vikas Satwal

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:37:25 am
National Institute of Design, Professor Vikas Satwalekar, former executive director nid, Professor Vikas Satwalekar death, Professor Vikas Satwalekar passes away, indian express news استاد Vikas Satwalekar (منبع عکس: desingindia.net)

همسر سابق و مدیر اجرایی موسسه ملی طراحی (NID), استاد, Vikas Satwalekar درگذشت در ژوئن 27. او جان سالم به در با همسر خود استاد Suranjana Satwalekar که همچنین فارغ التحصیل از NID و پسر Eeshaan Satwalekar.

پروفسور Satwalekar بود که قبلا یک NID مدیر اجرایی (1989-2000) و رئیس آن ارتباط تصویری برنامه (1982-2000). او خود را به اتمام فارغ التحصیلی پست در NID پس از روی لئامت دادن در مدرسه بازل, سویس. او در معتبر نمایشگاه پروژه های طراحی مانند Khalsa موزه میراث و تصور و طراحی شده 'بهارات Ek دارشان" و "هند نمایشگاه' در موسسه مشترک المنافع در لندن.

به عنوان یک طراح گرافیک, او تا به حال ایجاد هویت سازمانی برنامه ها برای مادر لبنی ملی لبنی توسعه مدیره چهار منطقه ای هویت برای کانال تارا پخش در سراسر جهان Pvt با مسئولیت محدود و Doordarshan کانال هویت (DD, اخبار مترو, ملی, ورزش, Prasar Bharati منطقه ای Doordarshan کانال) در میان دیگران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن