کنپور مورد آدم ربایی: شو معلق, خانواده, فلیپ فلاپ, در حال حاضر می گوید: آدم ربایان فرار کرده بود با 30 تومان lakh باج

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 5:46:28 am (بازنمودی) خانه ایستگاه افسر (

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 5:46:28 am
 kanpur kidnapping case, kanpur police, up police, up news, latest news (بازنمودی)

خانه ایستگاه افسر (شو) از بارا ایستگاه پلیس متوقف شد در روز پنج شنبه بیش از "سستی" در تحقیقات در مورد آدم ربایی از 27 سال جوانان Sanjit سینگ یاداو که خانواده مدعی است که به آنها گفته شد به پرداخت 30 تومان lakh به آدم ربایان توسط پلیس و آنها را دستگیر و آنها را اما آدم ربا فرار با پول است. Sanjit گم شده پس از 22 ژوئن.

قربانی خواهر در ابتدا ادعا کرد که پلیس در زمان اعضای خانواده به پرداخت باج اما بعد از انصراف ادعا می کند. اما در روز پنج شنبه او گفته است که جرم در شعبه افسر ساخته شده خود را به یک بیانیه "به نفع پلیس".

یک ویدیو رفته بود ویروسی در رسانه های اجتماعی در روز چهارشنبه است که در آن از جوانان Ruchi (22) بود و ظاهرا گویند که وجود دارد تنها لباس در کیسه و بدون پول از دست داده شده است. اما در روز پنج شنبه او گفت: هند اکسپرس که او ساخته شده این بیانیه "تحت فشار" از جرم در شعبه افسر که ثبت آن است.

در فیلم دیگری در پنجشنبه Ruchi کومار (22) گفت: "یک نفر از جرم و جنایت شعبه, دینش Yadav, حال بازدید ما. او گفت: برادر خود زندگی ممکن است در معرض خطر اگر شما به یک بیانیه شبیه به این... او (ربا) ممکن است چیزی به او (برادر من). او گفت: من در انجام 'mediabaazi'. او پرسید: اگر من می خواهم برادر من و من گفتم: بله... او یک ویدیو از من و گردش آن در رسانه های اجتماعی. تحت فشار از او به من گفت که همه... او از من خواست به می گویند که کیسه خالی بود و پول ندارد."

"Dinesh Yadav به صحبت کرد من به تنهایی در یک اتاق و به من می گویند که وجود دارد در کیسه. من گفت: تا آنجا که من می خواهم برادر من با خیال راحت" او گفت:.

باج گرفته بود توسط آدم ربایان در دوشنبه ادعا کرد Ruchi. پدر خود Chaman سینگ یاداو صاحب یک پان فروشگاه.

ADG (Law & Order) Prashant کومار گفت: "ما به حالت تعلیق در بارا شو Rajit Rai. اگر خانواده یک مسئله در مورد اینکه تحت فشار قرار داده و توسط یک پلیس آنها باید تسلیم شکایت با افسران ارشد در کنپور."
در این ویدئو Ruchi افزود: "پدر من رفته بود با کیسه همراه با یک تیم پلیس و عموزاده پدرم دوستان... این پول از بین رفته است و او (ربا) نبود گرفتار..."

خواسته که تمام شد بخشی از پلیس تیم Ruchi ادعا کرد "رانجیت Rai آقا وجود دارد و یک تیم. من شده اند گفت: 15 نفر وجود دارد."

پیش از آن در یک ویدیو Ruchi گفت: "من به Aparna خانم. برادر من ربوده شده است و من تماس گرفتن برای باج... ما مرتب پول است. ما رفت و به Aparna خانم و گفت که ردیابی تراشه باید نصب شده در کیسه. خانم گفت: این کیسه خواهد شد آنها پول ما خواهد بود. او از من خواست به نگرانی نیست. پلیس گفت که اگر ما به پول برادر من باز خواهد گشت. پلیس با ما و ما را پرتاب کیسه از بزرگراه. ما به فروش می رسد خانه ما, جواهرات و اشیای قیمتی. پول برای عروسی من نیز در آن است."

Aparna گوپتا اضافی SP (جنوب) در روز چهارشنبه گفت: "... هنگامی که افسران ارشد خواسته خانواده در مورد منبع پول آنها نمی تواند پاسخ رضایت بخش. گفتند کیسه خالی بود. به آنها گفته شد توسط برخی که اگر آنها می گویند که آن را تا به حال پول آن را کمک خواهد کرد خود را در مورد و (ربوده شده) جوانان به زودی باز خواهد گشت. ما همدردی نسبت به خانواده است. آن است که اولویت ما برای پیدا کردن فرد است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن