اقتصاددان نظر: با دلخواه قانونگذاری و اجرای دو Minnesotas در حال ظهور

در ماه مه کریس Schiffler صاحب سایه وطن میخانه در آلبانی, مینه سوتا اعلام کرد که او قرار بود برای باز کردن نوا

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

در ماه مه کریس Schiffler صاحب سایه وطن میخانه در آلبانی, مینه سوتا اعلام کرد که او قرار بود برای باز کردن نوار خود را در بعدازظهر 18. نوار بسته شده بود نزدیک به دو ماه مطابق با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اجرایی سفارش بسته "غیر ضروری" کسب و کار به سرعت گسترش COVID-19. Schiffler و کارکنان خود را به صدمه زدن: "من می تواند در نهایت شکست و در خیابان درست مثل 163 نفر از کارکنان معدن در حال رفتن به انجام همان چیزی که در کمی در اینجا اگر ما نمی تواند عامل," او گفت:.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون فرود در Schiffler با سرعت رعد و برق و نیروی کامل از دولت. او تهیه یک طرح دعوی در دادگاه برای Stearns County District دادگاه درخواست اضطراری دستور دادگاه و به $25,000 خوب برای جلوگیری از باز شدن و گفت: "من وظیفه اجرای قانون و فرماندار سفارش." Schiffler نوار باقی مانده بسته شده است.

در این ماه تعداد زیادی از تظاهرکنندگان مسدود کردن I-35W پل در مینیاپولیس در اعتراض به قتل یک اتیوپی صدای خواننده و فعال به نام Hachalu Hundessa. مسدود کردن ترافیک در این راه غیر قانونی است — به عنوان غیر قانونی به عنوان باز کردن نوار خود را — و دلیل خوب است. در طول تظاهرات اخیر بیش از جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس ما دیدیم که چگونه مقامات botched بزرگراه خود را بسته و تنها به تفکر سریع و ماهر رانندگی از راننده کامیون بوگدان Vechirko متوقف چیزی وحشتناک اتفاق می افتد. مطمئنا هر دقیقه در حال حاضر دادستان کل الیسون را در از بین بردن اعلام کرد: "من وظیفه اجرای قانون است."

دفتر او نیست. به عنوان این تاکتیک خطرناک می شود به طور فزاینده ای رایج در شهرهای دوقلو دادستان کل الیسون خاموش باقی می ماند. در حالی که دفتر او را دیدم یک وظیفه اجرای قانون در برابر Schiffler آن شاهد هیچ گونه وظیفه اجرای آن را بر علیه این معترضان.

ما شاهد این رفتار نابرابر در برابر قانون و زمان دوباره. وقتی خرابکاری علنا اعلام کرد قصد خود را برای مسافت های پایین مجسمه کریستف کلمب در دولت و کنگره آمریکا مقامات ایستاد و اجازه دهید آنها را. در حالی که عزادار Minnesotans دیده مجالس ترحیم محدود توسط دولت حکم همان سیاستگذاران است که با صدور آن احکام معاف خود از آنها را زمانی که آنها آن را در بر داشت و راحت به عنوان شهرهای دوقلو روزنامه ها گزارش شده است.

اینکه آیا یا نه این قانون اعمال می شود به شما در مینه سوتا به نظر می رسد بستگی دارد که چگونه مقامات دولتی احساس می کنید در مورد شما چگونه کسب و کار خود را و چگونه "متصل" شما هستند. است که چگونه حکومت قانون قرار است به کار.

رژیم صهیونیستی. Walz را دوست دارد به بحث در مورد "یک مینه سوتا" اما هنگامی که آن را به می آید که این قانون اعمال می شود به نظر می رسد که وجود دارد بسیار متفاوت Minnesotas. وجود دارد مینه سوتا آقای Schiffler که در آن دولت خواهد steamroll شما اگر شما گام به گام از خط. و پس از آن وجود دارد مینه سوتا از معترضان شرکت کنندگان مورد علاقه, حوادث و اوباش که پاره کردن کلمبوس مجسمه. قوانین اعمال نمی به آنها.

"یکی مینه سوتا" هوشمند شعار. این است که همه چیز در آن است.

جان فلن سنت پل است یک اقتصاددان در مرکز آمریکا آزمایش (AmericanExperiment.org) عمومی-سیاست غیر انتفاعی مستقر در دره طلایی, مینه سوتا. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن