Coronavirus هند به روز رسانی آوریل 8: ماهاراشترا بدترین ضربه; SC در مشروب فروش; و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 3:15:59 pm بدون حمل و نقل در دسترس مهاج

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 3:15:59 pm
Coronavirus India Updates, May 8: بدون حمل و نقل در دسترس مهاجر در راه رفتن به خانه بر یک پیاده رو در پونا در روز پنج شنبه. (اکسپرس عکس: Ashish Kale)

Coronavirus هند به روز رسانی: تعدادی از coronavirus موارد در هند افزایش یافت به 56,342 در روز جمعه از جمله 37,916 فعال موارد 1,886 مرگ و میر و 16,539 بیمارانی که تحت درمان قرار گرفته و تخلیه.

Covid-19 ضربه ماهاراشترا بدترین دیدم که 1,216 موارد جدید در روز پنج شنبه در نظر گرفتن مجموع به 17,979 از جمله 694 مرگ و میر. گجرات که ثبت نام 388 موارد جدید دیروز در مجموع از 7,013 موارد از جمله 425 مرگ و میر. دهلی نو گزارش داد 448 موارد در پنجشنبه مصرف آن در مجموع 5,980 از جمله 66 مرگ و میر.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

تامیل نادو است که چهارم بیشترین تعداد موارد (5,409), آزمایش بسیاری از افراد به عنوان پنج شنبه, فراتر, Maharashtra. آن را انجام داده 202,436 آزمون تا کنون در برابر ماهاراشترا 202,105.

در اینجا مهم Covid-19 تحولات از سراسر هند:

دیوان عالی کشور: ایالات متحده باید در نظر تحویل خانه مشروب در طول مستند

در یک مشاهده جمعه دیوان عالی کشور گفت: دولت ها باید در نظر بگیرید فروش مشروب از طریق غیر-تماس با معنی تحویل خانه, در طول مستند.

"ما نمی خواهد عبور کند اما ایالات متحده باید در نظر مستقیم فروش/تحویل خانه مشروب اجتماعی را حفظ فاصله هنجارها و استانداردهای" عدالت Ashok Bhushan, عنوان سه قاضی نیمکت گفت.

پس از مرحله سوم از مستند آغاز روز دوشنبه در برخی از ایالات آمریکا افتتاح فروشگاه های مشروبات الکلی منجر به صف های طولانی و عدم اجتماعی فاصله در بسیاری از مناطق. فروش مشروبات الکلی اجازه داده شد توسط مرکز آن را به عنوان یک بزرگ خیابان درآمد. در اکثر ایالت درآمد سهم از مشروب بین 25-40%.

coronavirus india updates, may 8 در Azadpur سبزی بازار در دهلی نو در روز پنج شنبه, مه 7 سال 2020 است. (اکسپرس عکس: Amit Mehra)

راهول گاندی زمینهای برای تمرکز زدایی از قدرت در طول Covid-19

کنگره رهبر راهول گاندی در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت: وجود خواهد داشت "فاجعه" اگر مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس باقی مانده متمرکز. او تصریح کرد که وزرای ارشد باید از این قدرت برای تصمیم گیری در مورد روش ها برای مبارزه با ویروس.

"ما نیاز به decentralise قدرت در برخورد با این ویروس. اگر ما نگه داشتن این مبارزه در دفتر نخست وزیر (PMO) ما را از دست بدهند. نخست وزیر باید محول قدرت. اگر ما centralise وجود خواهد داشت یک فاجعه. نخست وزیر اعتماد به وزرای ارشد و وزرای ارشد باید اعتماد منطقه بدوی."

در روز 2 از Vande بهارات ماموریت هوایی هند پرواز از سنگاپور اراضی در دهلی نو

هوایی هند پرواز AI381 از سنگاپور حمل 234 مسافر فرود در دهلی نو فقط قبل از ظهر جمعه. این سومین پرواز از دولت Vande بهارات ماموریت, تلاش برای بازگرداندن سرخپوستان رشته در خارج از کشور با توجه به همه گیر.

برای اولین بار دو پرواز فرود آمده بود در کرالا شب گذشته یک پرواز از ابوظبی فرود در فرودگاه بین المللی کوچین فقط پس از 10.00 pm و دوم از دبی فرود در کالیکوت فرودگاه در 10: 30 pm. دو پرواز به خانه آورد 411 مسافر. دنبال به روز رسانی های زنده در بازگشت از سرخپوستان

دولت ارسال خواهد شد 64 پرواز در سراسر جهان را به خانه نزدیک به 15,000 شهروندان هند طی هفته آینده.

india coronavirus updates, may 8 در سایت اورنگبد تصادف قطار در روز جمعه.

اورنگبد: 16 مهاجران کارگران کشته در حادثه قطار

خالی قطار باری در ماهاراشترا, Aurangabad منطقه mowed پایین 16 مهاجر کارگران در ساعات اولیه جمعه. در حالی که 14 نفر آنها در نقطه درگذشت دو بعد از شکست در برابر صدمات خود را. کارگران راه رفتن بودند به بهوسول از جالنا به هیئت مدیره Shramik ویژه قطار برای بازگشت به, Madhya Pradesh. آنها خواب بودند روی خط راه آهن هنگامی که این حادثه رخ داده بین Badnapur و Karmad ایستگاه در ناندید را بدست آورد.

ابراز غم و اندوه بیش از این حادثه نخست وزیر نارندرا توییتی "بسیار نگران از دست دادن زندگی با توجه به راه آهن تصادف در Aurangabad, Maharashtra. سخن گفته اند به راه آهن وزیر Piyush Goyal و او را از نزدیک نظارت بر وضعیت. همه کمک های ممکن مورد نیاز است که ارائه شده است."

CBSE به احتمال زیاد باقی مانده به برگزاری کلاس 12 در امتحانات نیمه اول تیرماه

هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) است به احتمال زیاد به نگه داشتن باقی مانده کلاس 12 امتحانات در دو هفته اول ماه ژوئیه هند اکسپرس آموخته بود. HRD وزیر رامش Pokhriyal است که انتظار می رود به اعلام تجدید نظر بررسی برنامه های این هفته است. دولت منابع گفت: تصمیم گرفته است که کلاس 12 امتحانات هیئت مدیره باید به پایان قبل از JEE Main انجام شده است. آزمون ورودی برای ورود به NITs برگزار خواهد شد بیش از پنج روز در روزهای 18 و 23. CBSE خواسته شده است تا با قرار دادن آن باقی مانده مقالات قبل از آن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب