'احمقانه': قانون سابق وزیر Veerappa Moily در ایده تغییر نام هند به عنوان 'هندوستان'

توسط: PTI | بنگلور | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:48:13 pm کنگره رهبر M Veerappa Moily. (اکسپرس فایل

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: PTI | بنگلور | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 1:48:13 pm
plea to change india name, sc plea to change india name to hindustan, Veerappa Moily, Veerappa Moily on idea to change india name, hindustan کنگره رهبر M Veerappa Moily. (اکسپرس فایل عکس)

ارشد کنگره و رهبر سابق اتحادیه قانون وزیر M Veerappa Moily در روز پنج شنبه دوبله ایده تغییر نام هند به عنوان "بهارات' یا 'هندوستان' به عنوان "احمقانه" و با "ازار ارزش است."

کارناتاکا BJP بیش از حد گفت: این یک پیشنهاد است "نه مایل و نه خواهد شد" از حزب.

تغییر نام پیشنهاد نیز به دست آورده thumbs down از وکیل سابق به طور کلی از هند و بازنشسته دیوان عالی کشور قاضی N Santosh Hegdeکه هشدار داد که این حرکت ممکن است به افزایش ناخواسته سوء تفاهم "در گروه های دیگر" در کشور است.

دیوان عالی کشور روز شنبه کارگردانی که یک درخواست به دنبال جهت به این مرکز برای اصلاح قانون اساسی و جایگزینی کلمه هند "بهارات" و یا "هندوستان" به درمان به عنوان یک نماینده توسط مقامات مربوطه.

"در حال حاضر دادخواست است که به کارگردانی تواند به عنوان یک نمایندگی است و ممکن است در نظر گرفته شده مناسب وزارتخانه ها" نیمکت رهبری توسط رئیس دادگستری S A Bobde گفت: در آن منظور.

نیمکت نیز متشکل از قضات A S Bopanna و Hrishikesh روی دفع تقاضای آن ادعا کرد که چنین اصلاحیه را "حصول اطمینان از شهروندان این کشور بیش از گذشته استعماری".

به درخواست ثبت شده توسط یک دهلی نو-بر مرد است و معتقد است که به جای کلمه هند "بهارات" و یا "هندوستان" را "القای حس غرور در خود ما ملیت".

"احمقانه" Moily سابق کارناتاکا رئیس جمهوری گفت: توافق هسته ای که خواست نظرات خود را در تغییر نام. "چرا بی ارزش? ما در حال حاضر زندگی می کردند از طریق دموکراسی ما برای سال های بسیاری از. مردم قطعا احساساتی ارزش برای نام حال حاضر. این (تغییر نام ایده) تنها مزاحمت ارزش است."

او گفت: معماران هند را در قانون اساسی پیدا کرده اند 'هند' به عنوان "مناسب ترین نام با احساسات متصل به آن" اضافه کردن, تغییر نام نمی خواهد حل مشکلات است که هند با آن مواجه است.

Hegde سابق کارناتاکا Lokayukta گفت: او نه در حمایت از تغییر نام. "در حال حاضر صرفا به دلیل برخی از احساسات تغییر نام به من نگاه نمی کند درست است."

"وجود دارد هیچ قانون اساسی, حقوقی, حق برای هر کسی به درخواست برای تغییر است. بدیهی است که به همین دلیل است که دیوان عالی کشور فرستاده است آن را به عنوان یک نماینده به دولت است. البته دولت ممکن است قدرت. اما سوال این است که آنچه در آن است که شما به دست آوردن از آن به جز برخی نفع عاطفی با برخی از مردم است. آن را حتی ممکن است به افزایش ناخواسته سوء تفاهم در گروه های دیگر در این کشور نیز" Hegde گفت: I. P T

G Madhusudana یک سخنگوی کارناتاکا BJP گفت: تغییر نام هند "بسیار پیر تقاضای بسیاری از شهروندان" از این کشور است.

"این کلمه هندوستان کاملا قدیمی است. در واقع این کلمه هندوستان کردم ریشه در 'Vishnupuran' این کشور است که به نام هندوستان از آنجا که بسیاری از هزار سال است. Britishers نمی تواند تلفظ کنید همین دلیل است که آن را تبدیل به هند است. این شده است وجود دارد در ذهن همگان" Madhusudana گفت.

"این (تغییر نام) است نه آرزو و نه از BJP. بی جی پی جدی نیست در مورد این چیزها در تمام زمانی که ما در حال مبارزه COVID-19 بیکاری, بحران جهانی تولید ناخالص داخلی و اقتصاد است. این یک اولویت برای BJP در همه. BJP است و نه حل و فصل کنند تا این موضوع در هر فروم," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن