Telangana روستاییان قطع میمون به مرگ سه برگزار شد پس از بشناسد

توسط: اکسپرس میز وب | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 5:21:49 pm سه نفر بازداشت شده اند

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 5:21:49 pm
Telangana villagers hang monkey to death, Telangana’s Khammam district, telangana monkey video, telangana news, indian express سه نفر بازداشت شده اند در ارتباط با این حادثه صورت گرفت که در Ammapalem روستا در Vemsuru مندل جمعه. (تصویری screengrab)

در عین حال مثال دیگری از ظلم و ستم نسبت به حیوانات میمون به دار آویخته شد به مرگ از یک درخت در Telangana را خممم منطقه. در یک ویدیو که در حال رفتن ویروسی در رسانه های اجتماعی میمون می تواند دیده می شود مبارزه برای زندگی در حالی که تماشاچیان با چوب می تواند شنیده تشویق می کند.

سه نفر بازداشت شده اند در ارتباط با این حادثه صورت گرفت که در Ammapalem روستا در Vemsuru مندل جمعه.

با توجه به طیف جنگل افسر ستهوپللی یک Venkateswarlu مردم محلی بودند irked توسط میمون تهدید در منطقه به عنوان او افزود که که روستاییان فکر میمون مرده بود قبل از اینکه آنها را از آن آویزان از درخت.

روز جمعه به عنوان میمون حمله ساج کشت و زرع در منطقه, متهم اصلی, Sadhu Venkateshwara رائو و دو نفر دیگر در تلاش برای تعقیب آنها را دور با چوب. بنا به گزارش یکی از میمون ها به زمین افتاد و شد ناخودآگاه.

وپیش گفت: روستاییان ظاهرا تصمیم به قطع میمون از یک درخت برای ترساندن میمون های دیگر به طوری که آنها را متوقف یورش ایجاد کرد. میمون اما آگاهی به دست آورد و متهم به فیلم برداری حیوان آن را به عنوان تلاش برای نفس کشیدن. متهم پس از آن به اشتراک گذاشته شده فیلم در واتساپ گروه.

"از آنچه به آنها اعلام کرده اند آن را به نظر نمی آید مانند یک اقدام عمدی از ظلم و ستم نسبت به حیوانات است. هیچ کس قطع یک میمون برای مرگ. اما آن است که هنوز یک جرم و رزرو شده اند در زیر بخش 9 قانون حفاظت از حیات وحش برای شکار یک حیوان وحشی" این وپیش گفت: indianexpress.com.

به عنوان ویدیو به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در محلی واتساپ گروه آن را نیز به اطلاع مسئولان جنگل که برای بازدید از کشت و زرع و بررسی این موضوع است. آنها بهبود میمون لاشه از نزدیکی یک میدان در روز یکشنبه.

وپیش گفت: سه متهم دستگیر شده بودند روز شنبه منتشر شد و در ایستگاه وثیقه در دادگاه مشاوره.

جنگل اداره ثبت POR (مقدماتی جرم گزارش) و ثبت اظهارات متهم کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب