متوجه ارسال به جیپور بیمارستان برای انجام آزمایشات از Patanjali مواد مخدر در COVID-19 بيمار

توسط: PTI | جیپور | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 7:57:12 pm Yoga guru Ramdev راه اندازی Coronil راجستا

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: PTI | جیپور | به روز رسانی: 26 ژوئن 2020 7:57:12 pm
coronil, patanjali coronil, coronil trial, coronavirus drug trial, jaipur hospital coronil trial, patanjali coronavirus drug trial, ramdev coronavirus drug trial, ramdev covid-19 drug trial, indian express Yoga guru Ramdev راه اندازی Coronil

راجستان در بخش بهداشت و درمان در خدمت اطلاع به NIMS بیمارستان در اینجا به دنبال یک توضیح در انجام آزمایشات از Patanjali Ayurved مبارزه با مواد مخدر Coronil در coronavirus بیماران یک مقام رسمی در روز جمعه است."ما در خدمت اطلاع قبلی به بیمارستان در روز چهارشنبه شب به دنبال توضیح در سه روز. بیمارستان نیست اطلاع رسانی دولت و نه به دنبال کسب اجازه" رئیس پزشکی و سلامت افسر جیپور Dr Narottam شارما گفت.

او گفت: این پاسخ از موسسه ملی علوم پزشکی (NIMS) جیپور است در انتظار.

راه اندازی مواد مخدر توسط گورو یوگا Ramdev در روز سه شنبه باعث بحث و پس از آن Ayush وزارت به دنبال تمام اطلاعات در آن محاکمه قرار داده و ممنوعیت تبلیغات آن را به عنوان یک دارو برای درمان coronavirus.

این راجستان دولت را روشن کرده است که این دارو را نمی توان استفاده می شود نه به عنوان یک دارو در دولت بدون کسب مجوز از وزارت AYUSH.

دولت وزیر بهداشت Raghu Sharma بود گفت: دقیق اقدام خواهد شد فروشنده طبق قوانین در صورت فروش هر گونه مواد مخدر به عنوان یک دارو برای درمان عفونت کروناویروس.

در Coronil راه اندازی این شرکت ادعا کرده که آن دارو می تواند درمان این بیماری مسری در هفت روز.

آن گفت: Coronil گرفته شده همراه با یکی دیگر از محصولات توسعه یافته توسط آن تا به حال نشان داده شده 100 درصد میزان موفقیت در آزمایش های بالینی بر روی بیماران آلوده به جز کسانی که در زندگی حمایت.

Ramdev گفت: داروهای توسعه یافته توسط Patanjali مرکز تحقیقات هریدور در ارتباط با بخش خصوصی متعلق به موسسه ملی علوم پزشکی (NIMS), Jaipur.

این Uttarakhand دولت را در خدمت یک اخطار به Patanjali Ayurved برای راه اندازی یک دارو ادعا می شود یک درمان برای COVID-19 زمانی که آن را تا به حال تنها برای اعمال یک مجوز برای تولید یک تقویت کننده ایمنی در برابر سرفه و تب است.

جدا از اطلاع از Uttarakhand دولت هریدور مبتنی بر شرکت همچنین می تواند در صورت دادخواهی در بیهار. شکایت ثبت شده است در برابر آن در مظفرپور دادگاه بیش از آن ادعا می کنند.

یک شاکی با نزدیک شدن به دادگاه به دنبال ثبت یک شاه در برابر Ramdev و رئیس شرکت Acharya Balkrishna ادعا که آنها در معرض خطر قرار داده زندگی lakhs از مردم با این ادعا که توسعه COVID-19 درمان است.

رئیس قضایی دادرس Mukesh کومار ارسال شده این موضوع برای شنیدن در ژوئن 30.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب