'2021 WC تقریبا باز" می گوید: پیامبر راج

هند ODI کاپیتان پیامبر راج معتقد است که توقف در فعالیت ورزشی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به تساوی از رق

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

هند ODI کاپیتان پیامبر راج معتقد است که توقف در فعالیت ورزشی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به تساوی از رقابت جلوتر از 2021 جام جهانی فوتبال زنان در نیوزیلند.

با مستندات در محل تقریبا در همه جا در جهان ورزش می یابد خود را در برزخ با بازی های معلق و سخت فیزیکی فاصله هنجارها در محل.

در انتظار

"دسترسی به ورزشگاه محدود است و بازی قرار داده شده است در خود نگه دارد. بنابراین 2021 جام جهانی بسیار باز است و هیچ علاقه های شما" پیامبر گفت Sportstar در یک Instagram live session.

او گفت که بازیکنان بودند و به طور منظم در تماس با مربی تیم W. V. رامان و کارکنان پشتیبانی به تدبیر روال آموزش است که با توجه به نیازهای خود.

"برخی از ما در حال اجرا از فضا در حالی که دیگران مثل من باید به مدیریت در فضاهای محدود در داخل خانه تا مربیان ما در حال تطبیق روال برای ما. W. V. رامان(آقا) در تلاش است تا خلاق با ما آموزش مهارت های رژیم. آن را دشوار است چرا که بدون در نظر گرفتن چقدر ما آموزش در داخل خانه ما نیاز به خارج شدن بر روی زمین به طور کامل آماده" پیامبر گفت.

با تکیه بر تجربه

37 ساله اعلام بازنشستگی اش از T20 کریکت در سال گذشته به طولانی او ODI حرفه ای. در اولویت اجرا تا 2021 او گفت: "تناسب اندام در سن و سال من چیزی است که من نیاز به آگاهانه و به طور مداوم به نگه دارید تا. من می دانم که من نمی توانم فراموش مهارت های من — من هنوز هم برخی از پنبه حلاجی شده در من. من ممکن است نیاز به چند جلسه به من ریتم رفتن."

پیامبر داوطلب خدمت سربازی به کمک نگهبان و پسرش در روزانه تمرین کریکت. "من آنها را به کاسه به من با یک توپ تنیس یا من با استفاده از یک توپ معلق. آن را جایی نزدیک به یک روال عادی در شبکه, اما آن را نگه می دارد تا من با اصول و کمک می کند تا من clock برخی از پنبه حلاجی زمان" در حیدرآباد بر اساس کریکت اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب