'AI خدمه در 'Vande بهارات ماموریت' می تواند بازگشت به گوتام Buddh نگر پس از Covid آزمون'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Noida | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 6:19:22 am هوایی هند است که ع

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Noida | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 6:19:22 am
coronavirus, coronavirus outbreak, india lockdown, air india, air india crew, air india crew covid 19 test, air india news, indian express newsa هوایی هند است که عامل 64 بازگشت پرواز برای یک هفته از آوریل 7 به عنوان هند نورد عظیم تخلیه طرح در اوایل این هفته. (فایل)

هوایی هند از اعضای خدمه که اقامت در گوتام Buddh نگر و درگیر در عملیات پرواز برای تخلیه شهروندان هند گیر کرده در خارج از کشور با توجه به مستند می توانید به خانه بازگشت از دهلی نو تنها پس از COVID-19 نتایج آزمون یافت منفی در انتخابات گفت: در روز شنبه.

خدمه مورد بررسی قرار خواهد بود برای COVID-19 از طریق زمان واقعی رونویسی معکوس واکنش زنجيره ای پلی مراز یا, RT-PCR, آزمون عنوان یک استاندارد طلا اما پر هزینه و وقت به عنوان برابر سریع ضد بدن آزمایش قرار داده و در انجام وظیفه دوباره اگر پیدا, مناسب, مقامات گفت.

این Gautam Buddh نگر پلیس درخواست کرده بود که مدیریت ملی حامل به جای آن از اعضای خدمه که اقامت در نویدا و بزرگ Noida در هند برای مدت زمان از مرکز "Vande بهارات ماموریت".

درخواست شده بود به دلیل Gautam Buddh نگر در غرب, Uttar Pradesh می افتد در "منطقه قرمز" و به و وپیش حرکت خدمه پرواز می تواند به افزایش خطر COVID-19 عفونت, مقامات گفت.

"نامه ای از هوایی هند CMD مورخ 8 مارس می گوید که هوایی هند است که به طور کامل پیاده سازی پروتکل های بهداشت از خدمه. RT-PCR و آزمون انجام خواهد شد و آنها را به اقامت در یک هتل در دهلی تا نتایج آزمایش را دریافت کرد. خدمه با منفی نتایج آزمون اجازه خواهد داشت برای رفتن به محل سكونت خود در گوتام Buddh ناگار" گوتام Buddh نگر اضافی کمیسر پلیس Sriparna Ganguly گفت.

"این نامه در ادامه می گوید که RT-PCR آزمون خدمه انجام خواهد شد در روز پنجم و اعضای با هیچ علائم و منفی نتایج آزمون ارسال خواهد شد در آینده وظیفه" افسر اضافه شده است.

او گفت: جنبش هوایی هند خدمه عضو از گوتام Buddh نگر به دهلی نو ادامه خواهد داد و طبق قوانین به طوری که هیچ مشکلی در نجات پرواز.

ACP گفت که تمام افسران پلیس منطقه مطلع شده است و دستور به اطمینان از انطباق دقیق از قوانین و مقررات. هوایی هند است که عامل 64 بازگشت پرواز برای یک هفته از آوریل 7 به عنوان هند نورد عظیم تخلیه طرح در اوایل این هفته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب