دیدگاه ما: با تشکر از شما و پرستاران و سایر متخصصان پزشکی

زمان فقط به عنوان خوب در سال 2016 در نظر جری Boothe از دلوت که نامه به سردبیر در خبرها تریبون سپس ستایش پرستار

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

زمان فقط به عنوان خوب در سال 2016 در نظر جری Boothe از دلوت که نامه به سردبیر در خبرها تریبون سپس ستایش پرستاران بودند که همیشه "وجود دارد برای دیدار با نیازهای بیمار آن است که آیا به اداره داروها کمک با مراقبت روزانه یا ارائه CPR در موارد شدید زمانی که مورد نیاز و همیشه با یک لبخند. ...

"دلوت آبی فرشتگان 365 روز سال" Boothe بیشتر نوشت هوشمندانه طراحی یک مقایسه بین گاه به گاه بازدیدکننده داشته است به دلوت نیروی دریایی ایالات متحده پرواز تظاهرات اسکادران پزشکی و مالش های.

آنچه خوانندگان نمی دانم که Boothe یک بیمار در آسایشگاه مراقبت در آن زمان با بیماری مزمن انسدادی ریه یا COPD. او در آسایشگاه مراقبت از آوریل 2015 تا زمان مرگش در ماه نوامبر 2016.

"ما تا به حال بسیاری از پرستاران در حال آمدن به خانه ما و یکی است که به طور خاص مورد علاقه" Sharyn Boothe نوشت: این هفته به اخبار تریبون صفحه نظر دقت نشان می دهد شوهرش نامه مربوطه دوباره و سزاوار تمدید توجه است. "قبل از آن او تا به حال سه دور زدن در 2010 در St Luke بیمارستان (و) خود را در طول روند بهبود او بود تا راه رفتن را با یک پرستار (و) دچار ایست تنفسی که ناشی از ایست قلبی. پرستار انجام CPR. او سپس در بخش ICU برای یکی دیگر از 16 روز و زندگی او برای شش سال. آن یک پرستار بود که اجازه داد این شش سال برای ما. ...

"او همیشه خدا را شکر برای مراقبت (از) پزشکی حرفه ای است که برای او مراقبت."

فرصتی برای قدردانی و برای همه آنها برای مراقبت های عالی آنها فراهم است و در کل قصد پرستاران ملی هفته بود که برای اولین بار مشاهده شده در سال 1954 با توجه به آمریکایی انجمن پرستاران. سالانه ادای احترام به پایان می رسد در تولد فلورانس نایتینگل بنیانگذار پرستاری مدرن. در این سال 200 سالگرد تولد او به طوری که سازمان بهداشت جهانی علاوه بر اعلام 2020 به عنوان "سال پرستار." این است که احتمالا نمی تواند شناخته شده اند چقدر مناسب است که تعیین خواهد شد.

"این است که بسیار مناسب به خصوص در این زمان به رسمیت شناختن تلاش های فوق العاده از پرستاران و مراقبان در همه جا خود را برای خدمت و فداکاری در حفظ جوامع ما سالم" برایان Pattock مدیر از نوعی کنیاک مقوی جامعه زندگی دلوت در بیانیه ای گفت: این هفته اعلام کرد فعالیت خود را برای پرستاران ملی در هفته است.

اتصالات, در واقع, اما به عنوان Boothe یادآوری خود را دلوت همسایگان در طول پرستاران ملی هفته در سال 2016 وجود دارد هرگز یک زمان اشتباه برای نشان دادن قدردانی به سمت و به درک پرستاران و سایر متخصصان پزشکی. مراقبت از آنها برای ما. و در حال حاضر آنها نیاز به حمایت ما حتی به عنوان ما تعداد آنها را به ما با خیال راحت از طریق این بهداشت عمومی اورژانس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن