Mamata بانرجی اعلام رایگان جیره در غرب بنگال تا جولای 2021

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 7:31:01 pm West Bengal وزیر Mamata بانرجی

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 7:31:01 pm
Mamata Banerjee, health workers, financial incentives, Bengal news, Indian express news West Bengal وزیر Mamata بانرجی.

به زودی پس از نارندرا نخست وزیر تمدید Pradhan Mantri Book Kalyan ان Yojana (PMGKAY) تا نوامبر پایان, West Bengal وزیر Mamata بانرجی سه شنبه اعلام کرد که دولت او را رایگان ارائه جیره به ذینفع تا ژوئن سال آینده است.

"مرکز جیره سیاست باید به ارائه سهمیه به هر یک از 130 کرور جمعیت کشور," او گفت:.

این طرح شروع به توزیع جیره غذایی در میان فقرا پس از Covid 19 مستند اعلام شد, شد و برای پایان دادن به امروز. این طرح شامل ارائه اضافی 5 کیلوگرم foodgrain رایگان به 80 کرور ملی امنیت غذایی عمل می کنند (NFSA) ذینفع و بالاتر ماهانه خود را حق. در ابتدا آن را به مدت سه ماه—مه و ژوئن تنها.

قابل توجه بسیاری از دولت های CMs و کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی نوشته بود به نخست وزیر برای گسترش این طرح است. در ماه ژوئن-22 نامه به PM گاندی نوشت: "نزدیک به سه ماه از کشور رفت و به یک سخت مستند میلیون ها نفر از سرخپوستان در معرض خطر لغزش به فقر است. تاثیر نامطلوب بر معیشت منجر به مزمن ناامنی غذایی برای هر دو ما شهری و روستایی فقیر. در نور از وضعیت فعلی مواد غذایی, حقوق, باید گسترش یافته برای رسیدگی به بحران گرسنگی در مواجهه با برخی از برخی از آسیب پذیر ترین افراد در کشور است."

نامه ای به حال و سپس در ادامه به درخواست برای گسترش PMGKY تا سپتامبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن