شاه در برابر بمبئی بیمارستان برای overcharging Covid بیمار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 2:17:20 am یک سخنگوی بیمارستان گفت: "ما

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 2:17:20 am
coronavirus in mumbai, covid-19 in mumbai, bmc, bmc notice hospital, bmc notice to Nanavati Super Speciality Hospital, notice to hospital for overcharging covid patient, indian express news یک سخنگوی بیمارستان گفت: "ما یاد گرفتیم از گزارش های رسانه ها که یک شاه ثبت شده است با توجه به برخی ادعا اختلاف در لایحه. ما انتظار کپی از شکایت به مورد مداقه قرار دادن این لایحه خواهد شد به طور کامل همکاری با مقامات مربوطه برای جبران این موضوع است." (عکس)

BMC ثبت نام یک شاه در برابر بمبئی Nanavati فوق تخصص بیمارستان در روز پنج شنبه به اتهام overcharging خانواده یک زن که درگذشت Covid-19 مه.

52 سال درگذشت در اواسط ماه مه پس از درمان در بیمارستان برای 13 روز. پس از مرگ او خانواده اش در ارائه لایحه تومان 6 لاخ.

خانواده و سپس شکایت به BMC این ادعا که بیمارستان داده بود و آنها را متورم لایحه. پس از پرس و جو یک مورد بود در برابر بیمارستان تحت IPC برای نقض دستور صادر شده توسط یک بنده است. یک افسر ارشد پلیس گفت که در صنوبر BMC ادعا شده که این بیمارستان تا به حال بسیارهزینه خانواده برای استفاده از PPE کیت ها و دیگر ایمنی و بهداشت تجهیزات.

یک سخنگوی بیمارستان گفت: "ما یاد گرفتیم از گزارش های رسانه ها که یک شاه ثبت شده است با توجه به برخی ادعا اختلاف در لایحه. ما انتظار کپی از شکایت به مورد مداقه قرار دادن این لایحه خواهد شد به طور کامل همکاری با مقامات مربوطه برای جبران این موضوع است."

در مه 21, دولت با صدور یک هشدار از طریق به دست آوردن 80 درصد از تخت در تمام بیمارستان های خصوصی برای درمان دولت مراجعه و دربسته در محیط اتهامات عنوان شده برای این تخت. 52 ساله بستری شد و تحت که سهمیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن