فکر خودکشی سه بار به علت استرس شدید, شخصی, مشکلات, نشان می دهد Mohammed Shami

در وحی شگفت انگیز هندوستان سریع کاسه Mohammed Shami ادعا کرده است که او از اقدام به خودکشی سه بار در حالی که

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

در وحی شگفت انگیز هندوستان سریع کاسه Mohammed Shami ادعا کرده است که او از اقدام به خودکشی سه بار در حالی که مبارزه با مسائل شخصی چند سال پیش به اجبار خانواده اش را به نگه داشتن یک ساعت مچی بیش از او را در تمام زمانها.

او گفت که اعضای خانواده اش می ترسید او "ممکن است پرش" از 24 طبقه آپارتمان.

شامی هند یکی از پیشرو پرتاب کنندگان در سال های اخیر, باز کردن در زندگی شخصی و حرفه ای در طول یک Instagram chat با هم تیمی Rohit Sharma.

"من فکر می کنم اگر خانواده من تا به حال پشتیبانی نمی شود من پس از آن من می خواهم که از دست من کریکت. من فکر خودکشی سه بار در این دوره به دلیل استرس شدید و مشکلات شخصی" شامی نشان داد در طول جلسه در روز شنبه.

در حال حاضر یکی از مهره های اصلی از حمله بولینگ در سراسر فرمت 29 سال تلاش شد تا تمرکز خود را در کریکت ،

"من فکر کردن در مورد کریکت در همه. ما زندگی در طبقه 24. آنها (خانواده) ترسیده بودند من ممکن است پرش از بالکن. برادر من از من حمایت زیادی است.

"من 2-3 دوستان مورد استفاده قرار گیرد به ماندن با من برای 24 ساعت. پدر و مادر من از من خواست به تمرکز بر روی کریکت برای بازیابی از این مرحله و نه فکر می کنم در مورد هر چیز دیگری. من شروع به آموزش و عرق آن را به مقدار زیادی در یک آکادمی در Dehradun" شامی گفت.

در ماه مارس سال 2018 شامی همسر حصین جهان را متهم کرده بود که او از خشونت و شکایت پلیس پس از آن هند بازیکن و برادرش بودند رزرو در زیر بخش مربوطه.

تحول در زندگی شخصی او خود را مجبور کارفرما BCCI به خودداری بازیکن مرکزی قرارداد در حالی که برای.

"نوتوانی استرس زا به عنوان تمرینات مشابه تکرار می شود هر روز. پس از آن مشکلات خانوادگی شروع شده و من هم دچار حادثه. حادثه اتفاق افتاده 10-12 روز پیش از IPL و مشکلات شخصی در حال اجرا بالا در رسانه ها" شامی گفت: Rohit.

شامی گفت: خانواده اش ایستاده بود مثل یک سنگ با او و حمایت و کمک او به عقب بر گردیم روی پای خود را.

"سپس خانواده من توضیح داد که هر مشکل یک راه حل مهم نیست چقدر بزرگ مشکل است. برادر من از من حمایت زیادی است."

صدمات

صحبت کردن در مورد یکی دیگر از دوره های دردناک در زندگی خود پس از آسیب دیدگی در جام جهانی 2015, شامی گفت: آن زمان او تقریبا 18 ماه به عقب بر گردیم در این زمینه است.

"زمانی که من مجروح در جام جهانی 2015 و پس از آن زمان من 18 ماه به طور کامل بهبود می یابند که دردناک ترین لحظه در زندگی من بود یک دوره بسیار پر تنش."

کسانی که در پریشانی و یا داشتن گرایش به خودکشی می تواند به دنبال کمک و مشاوره. اینجا را کلیک کنید برای لیست شماره تلفنی در سراسر هند است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب