رشته در سریلانکا سرخپوستان می گویند هیچ سرنخی که آیا آنها را تخلیه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 10:45:00 pm سری لنکایی, افسران پ

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 12 مه سال 2020 10:45:00 pm
سری لنکایی, افسران پلیس نگه داشتن سازمان دیده بان مسافران در یک ایستگاه راه آهن در کلمبو سریلانکا چهار شنبه, مارس 11 سال 2020 است. (AP)

نمرات از سرخپوستان رشته در سریلانکا گذشته 50 روز از سراسر کشور مستند تحمیل شد را آغاز کرده اند خود را از دست دادن صبر و شکیبایی و برخی از آنها حتی تهدید به پایان دادن به زندگی خود را مگر اینکه آنها در حال تخلیه بلافاصله.

"هیچ چیز در بتن اتفاق می افتد... من احساس درماندگی می کنی احساس می کنم مثل خودکشی ایم" Mahesh Basudkar ساکن پیمپری- - چینچواد که رفته بود به سریلانکا ویزای توریستی شده است و رشته وجود دارد از این مستند آغاز شده است.

او دارای برچسب گذاشته شده توسط دفتر نخست وزیر وزارت امور خارجی و ماهاراشترا وزیر Uddhav Thackeray خود را صدای جیر جیر. Basudkar نیز برچسب گذاشته شده توسط آنها را در چند توییت در گذشته 50 روز تلاش برای انتقال ناامیدی از این رشته در سریلانکا به بازگشت به خانه. "اما دیگر از عبارات مانند" تخلیه اتفاق خواهد افتاد "ما شنیده ام هیچ چیز بتن از دولت هند" او گفت:.

Shitesh Chaurasia یکی دیگر توریستی در کلمبو توییتی "دو ماه از بدبختی هنوز است وجود دارد هیچ کلمه ای از دولت در مورد ما تخلیه. سفارت در اینجا بوده است به طوری که بی توجه."

در یکی دیگر از صدای او اظهار داشت: "زندگی من به هم ریخته است. من هیچ پس انداز باقی مانده است. من دو ماهه کودک در حال انتظار برای من. من ناامید به خانه بروم.:

"مثل من مختلفی وجود دارد که سرخپوستان که در حالت شوک است. ما نمی دانیم که آنچه را که در آن به رفتن آنها به رویکرد...ما همه نا امید و برخی از آنها هنوز توییتی در مورد مرحله شدید به مصرف. خواهد دولت بیدار فقط زمانی که کسی می میرد...," Basudkar گفت: هند اکسپرس.

با توجه به PTI گزارش وجود دارد بیش از 2400 سرخپوستان رشته در سریلانکا با توجه به مستند. نزدیک به 200 نفر از آنها از ماهاراشترا. "ما توییتی به همه رهبران از ماهاراشترا از جمله CM, Sharad Pawar Prithviraj Chavan Supriya سوله و Aaditya Thackeray, اما هیچ چیز اتفاق افتاده است. هیچ کس حتی سعی کردم به تماس با ما, پاسخ برای با ما و یا ارائه برخی از نوع امداد با کلمات خود را," او گفت:.

"ما به طور مداوم در تماس با سفارت هند, اما آنها سهام پاسخ... که تخلیه اتفاق خواهد افتاد اما ما می خواهیم بدانیم که" Basudkar گفت.

او گفت: اگر دولت راه اندازی کرده است برای نجات سرخپوستان زندگی در خارج از کشور سریلانکا بود و نه در فهرست کشورهایی که در آن از سرخپوستان در حال تخلیه. "... ما گفته شده است توسط مقامات سفارت که در لیست دوم هم لانکا نام وجود ندارد. سریلانکا و هند همسایه درب بعدی. اگر نه با پرواز ما می توانیم بازگشت به خانه توسط هر کشتی. آن را بسیار دشوار است برای دولت" او پرسید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن