سریع پرتاب خواهد شد باید کمی بیشتر مراقب باشید بیش از دیگران در از سرگیری می گوید عرفان Pathan

سابق هند هاي عرفان Pathan احساس سریع پرتاب کنندگان را حداقل به مدت چهار تا شش هفته به عقب بر گردیم به ریتم زما

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

سابق هند هاي عرفان Pathan احساس سریع پرتاب کنندگان را حداقل به مدت چهار تا شش هفته به عقب بر گردیم به ریتم زمانی که آنها بازگشت به اقدام پس از coronavirus وقفه.

بسیاری از اطفال در هند شده اند قادر به تمرین از ماه مارس به علت سراسر کشور مستند های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که pacer Shardul Thakur از سر آموزش در مارس در بیسر در ماهاراشترا ماه گذشته Rishabh شلوار Suresh Raina بیش از حد به تازگی آمار شبکه در Ghaziabad.

در میان دیگران Cheteshwar Pujara, Umesh Yadav, محمد شامی و Ishant Sharma بیش از حد از سر آموزش.

"صادقانه بگویم من واقعا نگران bowlers سریع گفت:" Pathan که بازی های برگزار شده است 29 آزمون و 120 ODIs برای هند در ورزش ستاره نشان می دهد کریکت متصل می شود.

"رفتن به جلو آنها ممکن است نیاز به 4-6 هفته به رفتن خود را. این کار سختی است و اگر شما در حال بازی بولینگ 140-150 kmph در حال اجرا در حدود 25 متری به کاسه یک توپ در یک زمان و سپس نگه داشتن بازی بولینگ برای چند اور.

"بدن شما می شود سفت مدیریت آسیب کلیدی خواهد بود و همچنین به دلیل من فکر می کنم برای هر پرتاب کننده سریع برای بازگشت به ریتم آن طول می کشد حداقل 4-6 هفته پس من فکر می کنم سریع پرتاب خواهد شد باید کمی بیشتر مراقب باشید از ریسندگی و یا ضربه," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن