دیدگاه ملی: پس بلند, عمه ، خاله, Jemima; در حال حاضر برای تغییر واقعی

مؤتلفه آثار حذف شده اند. نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم. شرکت در ایلینوی و در جای دیگر اعلام Juneteenth یک روز تعطیل

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

مؤتلفه آثار حذف شده اند. نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم. شرکت در ایلینوی و در جای دیگر اعلام Juneteenth یک روز تعطیل است. و عمه Jemima اخراج شده از مشخصات بالا و موقعیت او برگزار شد 130 سال است.

برخی از شرکت ها در حال نوازش خود را در پشت در نهایت انجام آنچه آنها باید انجام داده اند و از چند دهه پیش. آنها حاضر به تغییر زیرا آنها نمی باید.

در دوران جورج فلوید آشکار نژادپرستانه تصاویر و رفتارهای ناگهان تبدیل به تابو. بسیاری از شرکت ها و موسسات و همچنین برخی از افراد در حال تلاش برای کشف کردن چه مراحل آنها می توانند خود را به نگاه مانند حمل کنندگان مشعل برای عدالت اجتماعی به جای نژاد پرستی توانمندسازها آنها بوده است.

برخی از نیست به دنبال راه حل های واقعی ، آنها به دنبال رفع سریع است که آنها را به نظر می رسد مترقی اما هیچ چیز به آدرس سیستمیک نژادپرستی بزرگترین مانع برای عدالت اجتماعی است.

از بین بردن عمه Jemima به نام و تصویر از بطری شربت دادن به کارکنان یک روز به جشن Juneteenth یا ریختن پول به گلدان برای کمک به سیاه و سفید باعث خوب نیست به اندازه کافی. شرکت ها باید منجر به اتهام به وصله پینه کردن از لحاظ اقتصادی محروم محله است که به مدت طولانی رنج می برد از اتلاف سرمایه.

اکثر آمریکایی های آفریقایی تبار خواهد اشک عمه Jemima. اما ما آماده نیست به آغوش Quaker Oats Co. و می گویند: "کار به خوبی انجام می شود" یا نه.

این شرکت همیشه می دانستم که عمه Jemima بود نژادپرستانه کلیشه. به همین دلیل آن را تغییر تصویر خود را در سال 1968 و دوباره در سال 1989 به او به نظر می رسد بیشتر به لحاظ اجتماعی قابل قبول است. هنوز آن را نگه داشته و با استفاده از او به پول تا زمانی که آب و هوای اجتماعی در امریکا منتقل شده و آشکار اعمال نژادپرستانه از مد افتاد.

شیکاگو-بر اساس شرکت اعلام کرده است که اهدای 5 میلیون دلار در طول پنج سال آینده برای حمایت از پروژه های در جامعه است. که یک قطره در سطل برای یک شرکت ساخته شده است که میلیاردها بهره برداری مردم سیاه و سفید با استفاده از یک نژادپرست تصویر.

اگر شرکت می خواهد به یک تاثیر واقعی آن را باید برای باز کردن یک مرکز تولید در شیکاگو سمت غرب و متعهد به استخدام و آموزش مزمن بیکار و ساکنان.

بسیاری از روح جستجو اتفاق می افتد پس از فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس ضروری است. برخی از تصمیم گیری ها تلاش صادقانه برای رسیدگی به خطاهای گذشته است و ترویج درک بهتر از چگونگی خوشنودی را قادر می سازد نژادپرستی.

مقامات شهرستان در جکسون ویل فلوریدا., حق حذف 122 سال از بنای یادبود افتاده مؤتلفه سربازان بود که در یک پارک عمومی در قلب مرکز شهر. همان درست است از کسانی که در لوئیزویل کنتاکی.; اسکندریه و Norfolk, Virginia.; Mobile, آلاباما; اشویل; و دیگر شهرستانها که در آن مجسمه های گرفته شده پایین است.

این وسایل تا به حال هیچ جایی مربع مجبور taxpaying آمریکایی های آفریقایی تبار به پرداخت ادای احترام به آمار و ارقام که به مبارزه برای نگه داشتن مردم به بردگی گرفته شده.

این مؤتلفه پرچم اما پیچیده تر است. همه آمریکایی ها حق دارند به پرواز rebel flag در خود ایوان جلو و یا پین یکی به دم خود را به وانت. این است که امریکا پس از تمام زمین از آزادی بیان.

برای سال نسکار ارائه مؤتلفه پرچم دوستداران بزرگترین انجمن به جمع آوری و جشن میراث خود را. یک شرکت خصوصی نسکار بود تحت هیچ الزامی برای تغییر راه را جایگزین آن بسیاری از طرفداران وفادار. اما مقامات تصمیم گرفت که از بین بردن این پرچم بود که در بهترین منافع آمریکا است.

ممنوع مؤتلفه پرچم از تمام حوادث و خواص نسکار به بزرگترین حامیان مستقیم سیلی. را انتخاب کرد و به جای آن به ارائه یک "استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه" از جمله آن تنها آفریقایی مسابقه.

این حرکت پیامی روشن برای شورشی ایجاد شد که در آن دیگر حاضر به بخشی از مؤتلفه فرهنگ است که باعث تقسیم و برتری. اما این کافی نیست.

نسکار همچنان یکی از whitest ورزشی در امریکا است. آن سیاه, راننده, بابا والاس نمی تواند تغییر دهد. اگر نسکار می خواهد برای کمک به حرکت امریکا به جلو آن را به طور فعال جذب و آموزش فهرستی متنوع از رقبا.

آن را تقریبا شرم آور است که شرکت در ایلینوی به نظر می رسد که فقط یاد گرفته که ماه ژوئن 19 تاریخ مهم برای برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار.

Juneteenth یک روز بزرگ در تگزاس به دلیل آن است که سیاه پوستان در دولت که در بر داشت که برده داری شده بود را لغو کرد — دو سال دیر شده است. آن است که بسیار نیست از یک معامله در هر نقطه دیگری است.

به جای بسته شدن بانک ها در روز جمعه, بانکداری مدیران باید با قرار دادن سر خود را با هم به شکل از چگونه برای حذف موانع که در طول تاریخ نگه داشته اند سیاه پوستان از اخذ وام برای خرید خانه و شروع به کسب و کار.

آن زمان برای تغییر واقعی در امریکا نه فقط پنجره پانسمان. به عنوان یک دوست به من گفت که به تازگی "مسواک زدن دندان پوسیده نیست به اندازه کافی زمانی که شما نیاز به یک کانال ریشه."

Dahleen Glanton یک مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب