چشم در Bihar, نظر سنجی, مرکزی دولت پاک بگوسری پروژه پل

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 5:33:17 am Rajya سبها MP Rake

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 5:33:17 am
PM Modi's majority-minority speech: EC says does not violate poll code Rajya سبها MP Rakesh سینها گفت: هند اکسپرس "در زمانی که دولت مرکزی شده است هل دادن سیاست گرفتن بازار به کشاورزان و روستایی هند ساخت و ساز پیشنهاد شده پلی استور خواهد اتصال شهرکهای صنعتی بگوسری و Barauni به سه متحده برای معاملات صرفه جویی در زمان و انرژی در سوخت..." (PTI)

مرکز داده ترخیص کالا از گمرک برای ساخت و ساز از یک پل در نظرسنجی محدود بیهار که کاهش فاصله بین بگوسری بیهار در شمال و جنوب بیهار شهرهای مونگر و باگلپور حداقل 70 متر.

این پل نیز کاهش فاصله بین شمال بیهار شهرها و کشورهای همسایه از Jharkhand و Odisha و بین مونگر و کشور همسایه نپال.

2.5-متر پل را لینک رودخانهای مناطق Matihani و Sambho و همچنین پیوستن به NH-31 (پتنا-مکما مسیر) و NH-80 (بگوسری-Purnea مسیر).

آن خواهد بود بسیار مهم برای کشاورزان در شمال بیهار به عنوان آنها خواهد بود قادر به سفر به بازارهای سراسر Ganga در زمان بسیار کمتر به فروش محصولات خود. این پل نیز ارائه دسترسی آسان به 13 واحد صنعتی در بگوسری و Barauni در صورت هر گونه حادثه صنعتی وجود دارد.

ملی بزرگراه اقتدار هند ساخته شده است یک استثناء نادر برای روشن شدن امکان گزارش از پل. طبق قانون در عرض 50 متر از پل بالادست یا پایین دست پل جدید نمی تواند در نظر گرفته شود. اما در این مورد کوتاه شدن سفر فاصله مزایای بالقوه به اقتصاد روستایی و آینده مجمع انتخابات به نظر می رسد به کار در این پروژه را به نفع.

Rajya سبها MP Rakesh سینها گفت: هند اکسپرس "در زمانی که دولت مرکزی شده است هل دادن سیاست گرفتن بازار به کشاورزان و روستایی هند ساخت و ساز پیشنهاد شده پلی استور خواهد اتصال شهرکهای صنعتی بگوسری و Barauni به سه متحده برای معاملات صرفه جویی در زمان و انرژی در سوخت..."

بگوسری ساکن Amrendra سینگ که شد از Matihani گفت: "این پل می تواند تحقق یک رویا است. کشاورزان قادر خواهد بود برای رفتن به همسایه شهرها در سراسر Ganga در یک ماده از 30 دقیقه تا یک ساعت آنها را در حال حاضر چهار ساعت از طریق مکما پل."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن