Coronavirus | حیدرآباد باز بدمینتون لغو

این حیدرآباد باز بدمینتون مسابقات برنامه ریزی شده برگزار می شود در ماه اوت بود که در روز پنج شنبه وزیر ورزش جه

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

این حیدرآباد باز بدمینتون مسابقات برنامه ریزی شده برگزار می شود در ماه اوت بود که در روز پنج شنبه وزیر ورزش جهان حاکم بدن از نظر COVID-19 گیر روز پس از رونمایی از یک تجدید نظر در تقویم.

این مسابقات از تاریخ 11 اوت تا 16 بود یکی از سه برگزار می شود در هند در تقویم اعلام شده توسط فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) در 22 مه به راه اندازی مجدد این ورزش پس از همه گیر -- مجبور به لغو از مارس.

"BWF و بدمینتون انجمن هند توافق کرده اند که به لغو حیدرآباد باز 2020 (11-16 اوت) - فوق العاده 100 در BWF تور" به BWF در بیانیه ای گفت.

BWF دبیر توماس لوند گفت: شرایطی را ادامه خواهد داد و برای تغییر در برخی کشورها و در نتیجه به روز رسانی بیشتر در مورد وضعیت مسابقات خواهد بود با توجه به عنوان و زمانی که لازم است.

"این تغییرات اعلام کرد: امروز لازم است اما نه به طور مستقیم تحت تاثیر جدید BWF مسابقات تقویم سال 2020 است که اجازه می دهد تا برای تغییرات به عنوان بخشی از چارچوب ما برای بدمینتون پتانسیل بازگشت," او گفت:.

"بهداشت و ایمنی و جنبش محدودیت در حال حاضر بسیار متنوع در سراسر جهان به عنوان برخی از کشورها و مناطق به آرامی بازگشت به حالت عادی" او گفت:.

رئیس سرمربی تیم ملی فوتبال Pullela Gopichand اعتراف کرد که آن را بیش از حد دشوار است برای ارتکاب به یک تورنمنت در ماه اوت به عنوان حیدرآباد است که هنوز هم تحت مستند.

"در لحظه ای مستند است که هنوز هم در حیدرآباد و Telangana دولت هنوز تصمیم گرفت تا زمانی که زیرساخت های ورزشی باز خواهد شد حتی اگر دولت مرکزی آن پاک. ما فقط منتظر اطلاعات" Gopichand گفت PTI.

"...از آن خواهد شد بیش از حد دشوار است برای ما به متعهد برای مسابقات در ماه اوت است." او گفت:.

این BWF نیز لغو دو دیگر مسابقات — استرالیا باز و کره کارشناسی ارشد — از نظر بهداشت جهانی بحران.

"آن (Australian Open) انجام شده 'تعلیق' وضعیت تا BWF و بدمینتون استرالیا می تواند پیدا کردن جایگزین مناسب خرما. هر دو طرف باید پس از توافق این امکان پذیر نیست به برگزاری این مسابقات در تاریخ بعد در سال 2020 است. این مسابقات بود و با توجه به محل 2-7 ژوئن.

"کره کارشناسی ارشد سال 2020 (HSBC BWF World Tour - سوپر 300) برنامه ریزی برای 24-29 نوامبر نیز لغو شد. بدمینتون کره جنوبی میزبان کره جنوبی باز 2020 (8-13 سپتامبر) در هفته 37" این BWF گفت.

سه تورنمنت هنوز معلق و یک اطلاعیه در این خواهد بود ساخته شده در دوره به دلیل.

این معلق مسابقات عبارتند از: YONEX, آلمانی باز 2020 (مارس 3-8), YONEX سوئیس باز 2020 (مارس 17-22) و 2020 قهرمانی اروپا (مارس 21-26).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب