وزنه برداران درخواست وزیر ورزش Rijiju به اجازه از سرگیری آموزش

کشور برتر وزنه برداران از جمله قهرمان سابق جهان Mirabai Chanu روز دوشنبه درخواست وزیر ورزش Kiren Rijiju به اجا

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

کشور برتر وزنه برداران از جمله قهرمان سابق جهان Mirabai Chanu روز دوشنبه درخواست وزیر ورزش Kiren Rijiju به اجازه از سرگیری آموزش در اولین اصرار دارد که عمل خود را در سالن بزرگ است به اندازه کافی برای اطمینان اجتماعی فاصله.

آموزش متوقف شده است در سراسر ورزشی اقتدار هند (SAI) مراکز از اواسط ماه مارس شامل COVID-19 همه گیر نیز آلوده کرده است که بیش از 65 ، 000 مردم و ناشی از بیش از 2 ، 000 مرگ و میر در هند است. این مستند با توجه به پایان on May 17.

آقای Rijiju تعامل با وزنه که در حال حاضر مستقر در موسسه ملی ورزش Patiala در یک ویدئو کنفرانس به دنبال انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد از سرگیری آموزش.

"همه ما درخواست او را به ادامه آموزش به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است چرا که ما نیاز به آموزش وزن. ما کار کرده اند اما آموزش وزن لازم است برای ما" خانم Chanu.

بازتاب خانم Chanu را نگرانی سرمربی تیم ملی فوتبال Vijay شارما گفت: اجتماعی فاصله می تواند تضمین در سالن آموزش در پاتیالا.

"این تقریبا دو ماه پس از آموزش متوقف شد. تمام توده عضلانی به پایان رسید. دانشگاه مهر و موم شده است هیچ کس در حال آمدن است در داخل و یا بیرون رفتن, بنابراین ما می توانید رزومه آموزش" آقای شارما گفت.

"آموزشی ما سالن بسیار بزرگ است ما به راحتی می توانید حفظ پنج متر فاصله بین هر وزنه بردار. ما 16 سیستم عامل و وجود دارد نه تنها وزنه برداران بنابراین ما به راحتی می توانید حفظ اجتماعی فاصله در حالی که آموزش" او اضافه شده است.

آقای Rijiju گفت: دیدگاه های مطرح شده توسط وزنه برداران خواهد شد مورد استفاده برای ایجاد یک روش عملیاتی استاندارد برای آموزش.

"من درک می کنم که وزنه برداران ما نیاز به بازگشت به فعال آموزشی در دیدگاه های آینده بازی های المپیک...انتقادات و پیشنهادات است که من آن را گرفته شده از ورزشکاران و رئیس مربی امروز استفاده می شود به پیش نویس این SOP برای وزنه برداری گفت: در بیانیه ای پس از این نشست است.

"ما می خواهیم ورزشکاران ما شروع به آموزش اما آن را نمی توان در هزینه های بهداشتی خود را. ما باید تمام اقدامات احتیاطی لازم است قبل از اینکه ما را یک تصمیم" او تکرار کرد.

ویدئو کنفرانس نیز شرکت داشتند ورزشی اقتدار هند (SAI) Derector کلی Sandip Pradhan ورزش و جوانان وزیر امور راوی Mittal مقامات از هدف المپیک تریبون طرح (تاپ) و فدراسیون وزنه برداری.

"وزیر گفت: آنها را یک راه حل در این هفته و یا ماه مه 17," خانم Chanu گفت.

در حال حاضر نه وزنه برداران از جمله خانم Chanu, جوانان, بازی های المپیک طلا-مدال جرمی Lalrinnunga و دو بار بازی های کشورهای مشترک المنافع قهرمان Sathish Sivalingam در اردوگاه در پاتیالا.

روز یکشنبه سای تشکیل شش کمیته برای آماده سازی یک ماژول به صورت مرحله به مرحله از سرگیری آموزش در سراسر رشته در تمام مراکز هنگامی که در سراسر کشور مستند برداشته شده است.

جدا از وزنه برداران آقای Rijiju نیز ارتباط برقرار کردن با آهنگ-و-ورزشکاران رشته و مردان و زنان هاکی تیم را نظر خود را در مورد از سرگیری آموزش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن