لالیگا | بارسا عنوان پیشنهاد در سنگ به عنوان اتلتیکو upstage مسی 700th هدف

بارسلونا داد تا زمین بیشتر برای رئال مادرید در لالیگا عنوان مسابقه در روز سه شنبه برگزار می شود به یک تساوی 2-

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

بارسلونا داد تا زمین بیشتر برای رئال مادرید در لالیگا عنوان مسابقه در روز سه شنبه برگزار می شود به یک تساوی 2-2 در خانه اتلتیکو مادرید به عنوان اواخر پنالتی از Saul Niguez لغو کردن لیونل مسی را 700th هدف شغلی.

قرعه کشی به معنای کاتالانها ماند دوم در جدول رده بندی در 70 امتیاز و رهبران رئال مادرید که 71 خواهد شد در چهار نقطه روشن در بالا با پنج بازی در سمت چپ اگر آنها را ضرب و شتم ختافه در خانه در روز پنج شنبه.

بارسا رفتم جلو در خالی نیوکمپ در دقیقه 11th زمانی که مهاجم اتلتیکو دیگو کوستا زدم مسی را تحویل از یک گوشه به شبکه خود را.

Saul وارد و به زودی پس از نقطه بعد از داور دستور داد دوباره را در زمانی که کاستاریکا اولیه پنالتی ذخیره شده توسط Marc-Andre ter Stegen که منحرف از خط خود را.

بارسلونا پس از آن به دست آورده و یک پنالتی به زودی پس از فاصله زمانی که آرژانتین مسی خونسردی تبدیل به قابل توجه 700th اعتصاب برای باشگاه و کشور تنها برای شاؤل به اعتصاب دوباره از نقطه ای در 62 برای کسب سهم از نقاط.

کاتالانها به شدت نیاز به پیروزی پس از دو بار پرتاب دور منجر به جلب 2-2 با Celta Vigo در شنبه اما تاریخ تکرار خود را به عنوان Quique Setien طرف موفق به درخشش در برابر تعیین اتلتیکو که در حال شکست نخورده پس از فصل را از سر گرفت پس از coronavirus توقف.

"این بسیار سخت به تلاش و مبارزه برای عنوان زمانی که شما رها کردن امتیاز دو بازی در یک ردیف است اما ما رفتن نگه دارید تا زمانی که پایان گفت:" هافبک بارسا Sergio Busquets.

و همچنین به عنوان دفاع از خود معمول جراحی, Diego Simeone طرف باعث بارسا مقدار زیادی از مشکلات پایین بال با توجه به سرعت یانیک کاراسکو و مرد-از-این-لحظه مارکوس للرنت که با بهره گیری از اجاره نامه جدیدی از زندگی به عنوان رو به جلو است.

وینگر بلژیکی Carrasco برنده هر دو پنالتی برای اتلتیکو خارج foxing آرتورو ویدال در نیمه اول و پس از اثبات بیش از حد سریع برای نلسون Semedo.

Saul فرستاده بود Ter Stegen راه اشتباه به گل اول گل اما آلمان حدس زده راه حق در دومین دوئل از نقطه. توپ حال میده از طریق دست های خود را و رخنه کردن پست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن