تکنولوژی باز می شود یادگیری پنجره به عنوان Covid خاموش بسیاری از درب

نوشته شده توسط Uma ویشنو | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 6:25:08 am تحصیل در خانه می گذارد سر ک

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
نوشته شده توسط Uma ویشنو | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 6:25:08 am
Coronavirus crisis, India lockdown, online education, Delhi news, indian express news تحصیل در خانه می گذارد سر کلاس تقسیم شده است. (اکسپرس عکس)

یک بار پس از یک زمان دو سال قبل از Covid, Rakhi بود در میان این تریلر در کلاس با اعتماد به نفس نه ساله که از دست او برگزار شد و پرسید: در زبان انگلیسی "حال شما چطور است ؟ روز خود را چگونه بود?" بود که در سال 2018 زمانی که هند اکسپرس در بازدید از مدرسه اش در دھول پور, Rajasthan.

امروز مدرسه تعطیل در همه گیر مستند او سوال این است که کاملا متفاوت است. "پاپا ke liye کوی naukri hai Dilli اصلی (وجود دارد یک شغل پدر من در دهلی نو)?"

پدر او یک دستمزد روزانه کارگر شده است از کار برای ماه می باشد. در حالی که دولت راه اندازی کرده است یک برنامه آنلاین ارتباط 13 لاخ خانواده از طریق واتساپ گروه Rakhi نیست در میان آنها است.

او را از خانواده ندارد یک گوشی هوشمند است.

Rakhi داستان نشان می دهد که چگونه یادگیری در مستند کثیف تر است از آنچه طرفداران آنلاین آموزش خواهد پذیرفت. هر نقشه راه است سرند با عدم قطعیت. چه خواهد شد به بی شماری مانند Rakhi? آنها می خواهند جدید قطره استراحتی? و هنگام بازگشایی مدارس چه تغییر خواهد کرد ؟

نوبل برنده اقتصاددان و استاد دانشگاه MIT Abhijit بانرجی است و نه ناامید. کار خود را در دانشگاه MIT, Abdul Latif Jameel فقر اقدام آزمایشگاه (J-PAL) با تأکید پتانسیل فن آوری به بهبود سطوح یادگیری.

"مدارس راه های فوق العاده برای کودکان به معاشرت یادگیری به نشستن در یک جای گوش دادن به معلم هواپیماهای بدون سرنشین در و در. کسانی که مهارت های ضروری. اما پارادوکس این است که برخی از مسائل آنلاین خیلی خوب است خیلی قانع کننده — یک آکادمی خان, جلسه, به عنوان مثال — که بدون در مدارس کودکان نمی یادگیری این مهارت های اساسی یادگیری به نشستن در یک مکان بی حوصله بودن و غیره," او می گوید.

خسته شدن ممکن است نیاز به مهارت نشان می دهد Anurag Kundu عضو دهلی کمیسیون برای حفاظت از حقوق کودک است. او می گوید: آموزش و پرورش است که بیش از در مورد "یادگیری جبر در یک برگه".

"این در مورد رفتار اجتماعی و یادگیری به درک دیگران و احساسات خود را... هنگام بازگشایی مدارس, بله, تکنولوژی آموزشی بازی بیشتر نقش غالب تر شد اما من فکر نمی کنم آن را تغییر دهید که چگونه ما در آموزش و پرورش در وهله اول است."

دولت دهلی نو که Kundu نشان دهنده در DCPCR تلاش است تا در حفظ و یادگیری در مدارس با زنده یوتیوب جلسات و پیام های واتساپ.

هنوز شایلندرا Sharma, اصلی, مشاور در دولت دهلی نو به وزارت آموزش و پرورش می گوید: دولت نیست gung-ho.

و که است که با تحقق است که در یک کشور با عمیق اجتماعی و نابرابری که در آن به سختی 23.8% خانوارهای دارای دسترسی به اینترنت lakhs از کودکان می تواند پشت سر گذاشت.

"همین دلیل است که ما در حال گرفتن بسیار کالیبره شده روش. ما در یک مسابقه برای تکمیل برنامه درسی... شخصا حتی اگر یک کودک است که در سمت چپ این فرایند یادگیری از آن نگران کننده است. به دلیل این است که در مورد تعداد یا درصد. این است که در مورد کودکان می گوید:" Sharma.

Kundu از DCPCR ترس از Covid تنگنای اقتصادی را به ارمغان خواهد آورد مجموعه ای جدید از چالش های اجتماعی به مدارس.

"با فقر می آید یک سری از چالش های تغذیه, سلامت و بهداشت است. و بیشتر استعفا — پسر خواهد بود انتظار می رود برای شروع کار زودتر دختران ممکن است تحت فشار برای ازدواج زودتر... بنابراین بسیاری از اجتماعی و منافع اقتصادی بودند که با تلاش بی وقفه ساخته شده است بیش از چند دهه به احتمال زیاد به بازگشت" Kundu می گوید.

در حالی که بسیاری استدلال می کنند که بهداشت و درمان اضطراری یک اشتباه زمان سعی اساسا جدید آموزشی با رویکرد Persainjit سینگ معتقد است که این "آموزش آنلاین بزرگ لحظه". او یکی از بنیانگذاران Extraclass — یک edtech پلت فرم است که مربیان مدرسه کودکان به صورت مشترک امتحانات ورودی برای ورود به برتر دانشگاه های مهندسی.

"به عنوان یک دانشجو, آموزش آنلاین باز کرده است تا کل یک بوفه از گزینه های من است. یکی از آن مقرون به صرفه تر از سنتی تحصیل. همچنین از آن می شود بیشتر در مورد من و آنچه من می خواهم به عنوان یک دانشجو. من لازم نیست برای انطباق با معلمان و سبک آموزش خود را. در حال حاضر که حاضر گرفتار شده در معلمان را به عقب و یا تا پایان کار برکنار شده" او هشدار می دهد.

نه خیلی سریع می گوید: Arunabh سینگ مدیر Ghaziabad مبتنی بر نهرو دنیا مدرسه است. "تکنولوژی نمی خواهد جایگزین معلمان است. اما معلمان که با استفاده از فن آوری به طور موثر ممکن است جای کسانی که نمی," او می گوید.

در حالی که مدرسه خود را مانند بسیاری از دیگران در شهرستانها است به طور کامل نقل مکان کرد و به کلاس های مجازی او معتقد است این واقعیت است که آموزش آنلاین — با وجود اینکه در اطراف برای حداقل دو دهه نیست گرفته شده امتیاز به محدودیت های آن است.

شاشی بانرجی اصلی از شیو ندار مدرسه Noida موافق است. "آنچه در این لحظه به شما می گوید که ماشین باید مجاز به انجام چه ماشین آلات می توانید انجام دهید; چه آنها نمی تواند انجام مراقبت معنوی, موسیقی, هنر و رقص و تئاتر – مدارس کار خود ادامه خواهد داد."

اما برای یک سیستم آموزش و پرورش است که مدت طولانی است که مورد انتقاد بودن باسمهای و hackneyed می تواند این لحظه بود که یکی از ضروری اختلال?

"بله این اختلال مورد نیاز بود در شرایط چگونه ما فقط تبدیل شدن به مصرف کنندگان چگونه ما جدا کردن صندلی delegating به کمتر کسی بیش از حد ماتریالیسم بود که چشمانداز ، بنابراین ما نیاز به کسی به چوب گردن خود را و می گویند بیایید دوباره تعریف مدرسه چه معنی می گوید:" بانرجی از شیو ندار مدرسه نویدا.

Ameeta Wattal اصلی Springdales, Pusa جاده, تماس, این اختلال "به شدت یادگیری لحظه" برای مدارس و معلمان است.

"این بیشتر از یک وضعیت که در آن معلمان به حال در گارد خود را در برابر ربطی – مگر ما گرفتن ما خواهد بود بی ربط به millennials. باورها تغییر تنها در زمان تروما. و این بار پس از سانحه," او می گوید.

چگونه می خواهد این بار تغییر کلاس درس است که در حال کار کردن می گوید بانرجی از شیو ندار.

"شاید مدرسه معمول در روزهای آینده می تواند یکی از آن جایی که یک بار در هفته در اواسط هفته, کودکان, یادگیری از خانه. یا که به شما اجازه معلم بود برای یک روز و یادگیری در خود ما است. و شاید پایان ترم بچه ها را به فرصت مطالعاتی است که شامل آموزش مجازی," او می گوید.

فرانسیس جوزف بمبئی مبتنی بر مدرسه کارشناس توسعه که SLN شبکه کار می کند با مدارس دولتی و خصوصی, هشدار یک "غیر طبیعی" سال پیش رو است. "مردم را خواستار شده است این طبیعی است. من نمی خواهم آن را به طور طبیعی جدید. اما همه ما – پدر و مادر, معلمان, کودکان را مجبور به آماده به کار متفاوت در این سال حداقل. و کار بیشتر اگر ما برای به دست آوردن حتی نزدیک به آنچه که ما تا سال گذشته است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن