18 جدید COVID-19 موارد گزارش شده در Northland

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شش مورد جدید از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز یکشنبه. وجود دارد سه مورد جدی

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش شش مورد جدید از COVID-19 در سنت لوئیس کانتی در روز یکشنبه. وجود دارد سه مورد جدید گزارش شده در شهرستان ایتاسکا دو مورد جدید در کارلتون و یک مورد جدید در Koochiching شهرستان است.

ایالت وزارت بهداشت گزارش 871 مورد جدید — بالاترین تنها بعد از موارد جدید در بیش از دو ماه و تکمیل 16,272 آزمون جدید.

وزارت بهداشت همچنین گزارش سه مرگ و میر; هیچ یک از آنها ثبت شد از Northland.

تعداد بیماران بستری شده در بخش مراقبت ويژه در مینه سوتا ماند ثابت در 115. تعداد افراد بستری شده به علت COVID-19 اما نه در ICU کاهش یافته و به 158.

Douglas County ثبت سه مورد جدید با توجه به Wisconsin Department of Health Services. Bayfield شهرستان گزارش دو مورد جدید و Ashland County اضافه شده یک مورد جدید.

ایالتی در ویسکانسین وجود دارد افزایش در موارد مثبت 957 و یکی اضافی مرگ مرتبط با COVID-19. مرگ بود و نه از شمال غربی ویسکانسین.

این داستان به روز شده در 4:16 بعد از ظهر 26 جولای با اطلاعات اضافی از Wisconsin Department of Health Services. آن را در اصل منتشر شد در 12:13 بعد از ظهر جولای 26.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن