دادگاه باید اگاهی از Lalu durbar در زندان: Sushil مودی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Patna, رانچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 7:06:11 am سپس yadav (L),

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Patna, رانچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 7:06:11 am
Lalu Prasad Yadav, Sushil Kumar Modi, Lalu Prasad in Jail, RJD, BJP, Bihar news سپس yadav (L), Sushil مودی (R)

بیهار معاون سانتی متر Sushil Kumar Modi روز دوشنبه خواستار آن شد که دادگاه باید اگاهی از RJD رئیس Lalu Prasad "نقض قوانین" با برگزاری "durbar" و ملاقات با مردم در طول حبس در Jharkhand.

این اظهارات پس از یک عکس از Lalu Prasad, که در آن او دیده می شود با, Jharkhand, وزیر بهداشت البناء گوپتا و دو تن دیگر از رهبران در رینگ بیمارستان در رانچی جایی که او تحت درمان بود و کثیرالانتشار در رسانه های اجتماعی در روز دوشنبه.

"Lalu Prasad است که یک زندانی سیاسی اما یک محکوم در فساد مورد. دادگاه باید اگاهی از آن" مودی گفت که آن را تا به دادگاه برای تصمیم گیری اگر Lalu باید اقامت در زندان یا قید وثیقه آزاد است. "وجود دارد برخی از افرادی که در حال تلاش برای تحت فشار قرار دادن قوه قضائیه. برخی از RJD حامیان شده اند خواستار وثیقه برای Lalu Prasad با استناد به تهدید از Covid," او گفت:, و اضافه کرد که دادگاه و CBI باید توجه جدی از نقض Covid هنجارها به عنوان RJD رهبر معظم انقلاب در دیدار سه نفر در یک زمان.

اما Jharkhand وزیر گوپتا گفت: "نمی دیدن هر گونه مشکل" در این جلسه به عنوان او ملاقات کرد و سپس در رینگ بیمارستان در رانچی جایی که او بستری شده است بیش از حد. "من پذیرفته شد در رینگ برای جراحی فتق و از آنجایی که من در همان طبقه به عنوان Lalu-ji من او را ملاقات نمود در طول راه رفتن. من نمی بینم هر گونه مشکل در این... Lalu-ji است که صحبت کردن در تلفن او است که گوش دادن به ترانزیستور" گوپتا گفت.

اما RJD سخنگوی Mrityunjay Tewari گفت: هند اکسپرس "Lalu Prasad را ملاقات برخی از افراد پس از زندان راهنما تنها. او یک رهبر سیاسی و نگه می دارد در ملاقات با مردم طبق قوانین. پس بیهار مجمع انتخابات در حال نزدیک شدن به BJP است و ترس از او را در آینده به قید وثیقه. آن چیزی است اما Lalu-هراس از BJP."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن