MLBPA رد پیشنهاد 60-بازی فصل

با توجه به چند رسانه ای گزارش روز دوشنبه 22 ژوئن MLB بازیکنان ارتباط هیئت اجرایی رای دادند 33-5 در برابر این پ

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

با توجه به چند رسانه ای گزارش روز دوشنبه 22 ژوئن MLB بازیکنان ارتباط هیئت اجرایی رای دادند 33-5 در برابر این پیشنهاد از مدیریت.

مانفرد است که در حال حاضر به طور گسترده ای انتظار می رود به ورزش قدرت خود را به پیاده سازی یک فصل 50 تا 60 بازی. اما ESPN گزارش داد که یک جناح تندرو صاحبان می تواند فشار کمیسر به لغو این فصل به طور کامل با بازیکنان حقوق احتمالا outweighing درآمد است که می تواند تولید شده توسط برگزاری بازی با خالی استادیوم.

با رد MLB آخرین پیشنهاد این اتحادیه حفظ حق خود برای تنظیم یک شکایت بیش از طول و شرایط مالی فصل حفظ که صاحبان نمی مذاکره در ایمان خوب است. مانفرد ساخته شده است همان اتهام مورد MLBPA را استراتژی مذاکره.

"پیش از آن در این شب هیئت مدیره کامل مجددا بازیکنان اشتیاق به بازگشت به کار به زودی و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است" MLBPA در بیانیه ای گفت. "به این منظور ما پیش بینی نهایی یک مجموعه ای جامع از سلامت و پروتکل های ایمنی با لیگ اصلی بیس بال در روزهای آینده و ما در انتظار کلمه از لیگ در از سرگیری بهار اردوگاه های آموزشی و پیشنهاد 2020 برنامه.

"در حالی که ما امیدوار به رسیدن به یک تجدید نظر و بازگشت به کار توافق با لیگ بازیکنان باقی می ماند به طور کامل متعهد به اقدام تحت فعلی ما توافق و برگشت در این زمینه برای طرفداران برای این بازی و برای هر یک از دیگر."

اخرین تلاش برای MLB و MLBPA برای رسیدن به یک توافقنامه گزارش شد و به دنبال روز دوشنبه به عنوان پنجره ای برای برگزاری یک فصل در ادامه به نزدیک است.

ورزشی تحلیلگر جیم Bowden توییتی که پیشنهاد این اتحادیه را رد کرد و روز شنبه را با توجه به بازیکنان خود را کامل سرشکن حقوق برای 60 بازی اما آن را نمی خواهد که تضمین حقوق اگر بازی نمی بازی.

رای گیری در ابتدا با توجه به یکشنبه برگزار شد اما تعداد زیادی از مثبت COVID-19 آزمون های ناشی از تاخیر.

با استناد به دو منبع نزدیک به وضعیت ایالات متحده آمریکا امروز باب Nightengale گزارش داد که 40 MLB بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت در هفته گذشته است. Nightengale اضافه شده که مانفرد و MLBPA مدیر اجرایی تونی کلارک رد و بدل ایمیل با "ترفند" به پیشنهادات خود را.

با توجه به Nightengale اخیر سربازان ارتش در COVID-19 عفونت را فشار شروع فصل بازگشت به 26 جولای در اولین, با, بهار, آموزش سرگیری زودتر از ژوئن 29.

روز یکشنبه ESPN جف Passan گزارش Manfred در نامه ای به کلارک ارائه به لغو گسترش برگشتی و جهانی تعیین شده hitter وظیفه برای 2021 (صاحبان' آخرین پیشنهاد تا به حال این عناصر در جای خود برای سال 2020 و '21). اما Passan افزود: "بازیکنان نگران از دست دادن اهرم برگشتی برای هیچ است."

Nightengale گزارش مانفرد همچنین قول داده است که بازیکنان در غیر تضمین شده در قرارداد که واجد شرایط داوری در سال 2019 منتشر شد اما در بهار آموزش را دریافت کامل ختم پرداخت.

فصل برنامه ریزی شده بود به شروع ماه مارس 26, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به جاری به تاخیر بیاندازد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن