خواننده مشخصات: نامردی بر روی صفحه نمایش در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر

در 1950s آینده رئیس جمهور جان اف کندی نوشت: (یا حداقل co-نوشت) برنده جایزه پولیتزر کتاب "پروفایل در شجاعت" بو

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

در 1950s آینده رئیس جمهور جان اف کندی نوشت: (یا حداقل co-نوشت) برنده جایزه پولیتزر کتاب "پروفایل در شجاعت" بود که یک مطالعه منحصر به فرد اعمال سیاسی شجاعت نشان داده شده توسط یک تعداد انگشت شماری از سناتوران در طول تاریخ ما است. در بهمن از کتاب خاصی نوشته شده در مورد ریاست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن من گمان می کنم بسیاری از جزئیات دوره ای است که می تواند به درستی به عنوان "پروفایل در نامردی." با این حال یکی را انتخاب می کند به تعریف شجاعت فیزیکی و اخلاقی و فکری — بزدل متضاد شده است بر روی صفحه نمایش کامل در سراسر تهمت و عصر.

به لیست نمونه های که در آن هیچ یک حتی شروع کنیم ؟ با مشمئز کننده عینک در هلسینکی? با مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع groveling در مقابل ولادیمیر پوتین ؟ تمسخر او از جنگ قهرمانان ستاره طلایی خانواده های معلول خبرنگاران و دیگران ؟ خود را به لاف زدن در جزئیات گرافیکی از آزار زنان ؟ تاریخ خود را از شلیک به مردم و همیشه شخص دیگری آن را برای او ؟ امتناع خود را به مسئولیت در هر بحران به عنوان یک رهبر واقعی را به خصوص در یک بار-در-یک-قرن بحران بهداشتی — که در آن لرزشی امتناع از قبول علم و وسواس با انتخابات مجدد در همه هزینه ها را ساخته اند همه چیز بی نهایت بدتر هزینه که می داند که چگونه بسیاری از زندگی می کند ؟ یا با امتناع خود را برای مقابله با یک قاتل بین المللی (پوتین دوباره) بیش از نفرت روسی فضل طرح که هدف سربازان آمریکایی?

روانشناسان به مدت طولانی در نظر گرفته قلدر به ترسو در قلب و قلدری به نظر می رسد بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت. در تاریخ نوشته شود از مغلوب ساختن پیشی جستن عصر مطلق نامردی بر روی صفحه نمایش از این فرمانده کل قوا خواهد بود سخت به چشم پوشی است.

لین اسکات

Soudan



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن