SV Raju منصوب اضافی وکیل کل SC

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 12:17:01 am منظور موثر از ژوئی

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 12:17:01 am
Supreme Court, Suryaprakash V Raju, Additional Solicitor General, Gujarat news, Indian express news منظور موثر از ژوئیه 1 را برای یک دوره سه سال و یا تا زمانی که سفارشات بیشتر هر کدام که زودتر.

ارشد مشاوره Suryaprakash V Raju تمرین در گجرات دادگاه عالی منصوب شد اضافی وکیل عمومی (ASG) از هند دیوان عالی کشور است. دولت مرکزی در دستور روز دوشنبه نیز تایید انتصاب مدافع Devang Vyas که وقت دستیار وکیل کلی از گجرات دادگاه عالی به عنوان اضافی وکیل عمومی هند در گجرات دادگاه عالی.

منظور موثر از ژوئیه 1 را برای یک دوره سه سال و یا تا زمانی که سفارشات بیشتر هر کدام که زودتر.

راجو در میان شش ارشد طرفداران بودند که منصوب به عنوان ASG در دیوان عالی کشور در جهت امضا توسط وزیر در وزارت آموزش پرسنل در وزارت پرسنل نارضایتی عمومی و حقوق بازنشستگی Rajeev Lochan. در میان پنج منصوب اضافی به عنوان وکیل ژنرال هند برای دادگاه بالا Vyas تنها کسی است که نیست یک ارشد مدافع.

راجو به کار گرفته برخی از مهمترین مشخصات بالا موارد در دولت است. او به نمایندگی اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه در Sohrabuddin برخورد مورد. شاه بود و پس از آن مرخص شد در این مورد. Raju همچنین نمایندگی چندین متهم پلیس در برخورد مورد.

از اواخر سال Raju نشان داده شده است تجاوز به عنف محکوم Asaram Bapu, Calorex مقامات بالا از جمله مدیر عامل Manjula Pooja شروف که در مواجهه با اتهام جعل اسناد برای اجاره کردن زمین برای خودخوانده godman aarp florida, سابق بهداشت ملی رئیس ماموریت و IAS Gaurav Dahiya بود که متهم از چند همسری.

Raju همچنین نمایندگی چندین شاکیان از جمله احمدآباد منطقه تعاونی بانک که تا به حال سیلی افترا موارد در کنگره رهبران راهول گاندی و Randeep Surjewala.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن