اطمینان حاصل شود که بیهار انتخابات نمی شود "سوپر پخش' رویداد: Oppn احزاب به EC

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 6:39:00 pm زنان منتظر در یک خط به رای خ

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 6:39:00 pm
bihar polls, 2015 bihar election, bihar phase 4 voting, bihar election phase 4, bihar NDA alliance, Bihar grand alliance, nitish kumar, lalu prasad yadav, narendra modi, jitan ram manjhi, india news, bihar news, latest news زنان منتظر در یک خط به رای خود را در خارج از یک ایستگاه رای گیری در سمستیپور منطقه در ایالت شرقی بیهار هند, اکتبر 12, 2015. عکس از رویترز. (بازنمودی)

در میان افزایش تعداد رمان coronavirus موارد در بیهار دولت و احزاب مخالف در جمعه خواست کمیسیون مستقل انتخابات به اطمینان حاصل شود "قابل توجه مشارکت عمومی و سطح میدان بازی در سال 2020 بیهار سنجی". آنها همچنین خواستار نظرسنجی بدن برای اطمینان از رای دهندگان که آینده انتخابات را تبدیل به یک "سوپر پخش رویداد" در میان همه گیر.

احزاب از جمله کنگره Rashtriya Janata Dal, Hindustani عوام مورچا, Rashtriya Lok Samta و Loktantrik Janata Dal ارسال یک یادداشت به این نظرسنجی پنل طراحی آن با توجه به کروناویروس وضعیت در دولت است.

"این COVID-19 همه گیر است و تحت تاثیر دولت بد است. در شهر پتنا به عنوان بسیاری از 89 مهار مناطق و بیش از 16 منطقه قرار داده شده است تحت مستند برای یکی دیگر از پانزده روز با اثر از 16 تیر" نامه گفت.

تفاهم نامه ارسال شده به کمیسیون انتخابات توسط بیهار احزاب مخالف. (منبع: ANI)

شاید اگر این نظرسنجی پنل را تضمین فیزیکی فاصله حداقل دو متری در یک کشور با جمعیت حدود 13 کرور و رای دهندگان از 7.5 کرور احزاب به دنبال "صریح وضوح به طوری که سالم و مشارکت اکثریت رای دهندگان است و نه منفی نهفته".

"مردم نیز انتظار می رود این کمیسیون برای اطمینان و جلب رضایت مردم است که کل نظرسنجی ورزش می کند تبدیل به یک سوپر پخش رویداد" این یادداشت تفاهم گفت.

احزاب مخالف را به یک نشست مجازی با پورسانت بالا برنج در این شب ، مدت بیهار در مجمع به پایان می رسد در نوامبر 29 و مجلس تشکیل شود به قبل از آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب