دلوت بازگشایی سواحل آن

در یک بعد از ظهر چهارشنبه آنلاین کنفرانس خبری شهردار امیلی لارسون اعلام کرد که این شهر ادامه خواهد داد و اجاز

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

در یک بعد از ظهر چهارشنبه آنلاین کنفرانس خبری شهردار امیلی لارسون اعلام کرد که این شهر ادامه خواهد داد و اجازه می دهد تا برای استفاده از سواحل آن در زمانی که شهرهای دیگر از جمله مینیاپولیس اند به دلیل نگرانی در مورد گسترش COVID-19.

"ما در حال انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به ساحل امن و هنوز هم باز چون ما می دانیم که این مهم به مردم را یک فرصت برای گسترش به آفتاب احساس و اجتماعی به اتصال در راه است که واقعا مهم است در حال حاضر" لارسون گفت: "وجود دارد مقدار زیادی از ساحل برای همه است."

دلوت رئیس آتش نشانی شاون Krizaj اشاره کرد که در حالی که سواحل شهر باز هستند و آنها را نمی توان کارکنان با نجات غریق با توجه به زمان محدودیت های بودجه. او از مردم خواست تا به دنبال قرمز-سبز - زرد-پرچم مشاوره نشان دادن زمانی که آن را امن و ناامن برای ورود آب به عنوان شهر همچنان به نظارت بر شرایط از جمله چشم انداز برای تبدیل جریان با کمک از خدمات ملی آب و هوا.

او گفت: مردم نیز می توانید در شرایط با مراجعه به parkpointbeach.org.

Krizaj تشویق ساحل را برانگیخت اجتماعی را حفظ فاصله به حد اندازه گروه و به ماندن در خانه اگر آنها هر گونه نشانه ای از بیماری است.

پارک نقطه ساحل خانه آن زمین های بازی و چشمه باقی خواهد ماند و بسته به نور از تلاش های مداوم برای جلوگیری از گسترش COVID-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب