انتاریو رفت و آمد مکرر صاحبان التماس برای کمک به مرز تصمیم بلندی

دولت های کانادا و آمریکا تصمیم خواهد گرفت که هر روز در حال حاضر آیا به بازگشایی مرزهای خود شده اند که پس از ت

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

دولت های کانادا و آمریکا تصمیم خواهد گرفت که هر روز در حال حاضر آیا به بازگشایی مرزهای خود شده اند که پس از توقیف 21 مارس در تلاش برای کند کردن گسترش COVID-19.

در حالی که بسته شدن میله میله به پایان می رسد جولای 22, آن را به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که کانادا است که با فشار دادن به ادامه بسته شدن برای حداقل یک ماه دیگر به عنوان یک دفاع در برابر آلوده ساکنان ایالات متحده گسترش این بیماری در شمال مرز. در حالی که آمریکا همچنان به افزایش موارد COVID-19 کانادا موارد باقی مانده اند قابل ملاحظه ای پایین و وارد هفته پیش.

صاحبان بسیاری از استراحتگاه در شمال غربی انتاریو, غروب, کشور, گردشگری, انجمن باید طرح یک دادخواست در Change.org درخواست خود را از دولت نه فقط وضوح در زمانی که مرز باز خواهد شد اما برخی از مرتب کردن بر اساس از مستقیم کمک های مالی به آنها را از طریق یک سال با هیچ درآمد.

بدون کمک به آن انتظار می رود ده ها تن از استراحتگاه خواهد بیرون رفتن از کسب و کار. بیش از 95 ٪ از کسب و کار خود را از ساکنان ایالات متحده و کل فصل است که در حال حاضر تقریبا از دست داده است.

این گروه منتشر کرده است فیلم "نجات غروب, کشور, گردشگری" به توضیح وضعیت اسفبار خود است که می تواند دیده می شود در youtube.com/watch?time_continue=1&v=3rP-2drkxcE&feature=emb_title.

"مرز بسته شدن به معنای واقعی کلمه به ارمغان آورد ما را به زانو ما و اگر ما نمی تواند کمک کند ما نمی دانیم که چه کسی خواهد بود در حدود سال آینده" یک صدا در این ویدئو می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن