آبی نقد و بررسی / دیدگاه ما: در Duluth, پلیس حفظ آرامش اجازه اعتراض

نیروی انسانی نیست چرا که هر کسی بیشتر احساس مشکل یا ناآرامی قریب الوقوع بود در اینجا پس از مرگ غم انگیز جورج ف

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

نیروی انسانی نیست چرا که هر کسی بیشتر احساس مشکل یا ناآرامی قریب الوقوع بود در اینجا پس از مرگ غم انگیز جورج فلوید در حالی که در بازداشت مینیاپولیس افسران پلیس.

بلکه در Duluth چشمگیر نشان می دهد آبی بود به طوری که چند ساعت صرف می تواند برگرفته از سراسر شهر بود برای متوقف کردن و بحث برای پاسخ به سوالات و به آرامش و اطمینان. یک افسر پرتاب یک فوتبال با بچه های محله.

سوم بعد از شهرداران ما دلوت اداره پلیس و شریک زندگی خود سازمان رخ داد یک تعادل و یک رویکرد است که ثابت شده و موثر است که منجر به از در صلح — در حالی که همچنین حصول اطمینان از صلح آمیز اعتراض.

بخش دیرین تعهد به حفظ مثبت در روابط اجتماعی شاید هرگز بیشتر مورد نیاز از پس از جورج فلوید غیر ضروری از مرگ است. و هرگز قبل از پلیس جامعه بیشتر به وضوح و مناسب ترین رویکرد موثر انجام شده در توسط افسران به عنوان بیمار به عنوان کسی در مورد آنچه که آنها را دیدم که تصویری و شناخت کامل به خوبی آنها اهداف عمومی را توجیه خشم.

"نمی توان خودمان افتخار," دلوت رئیس پلیس مایک Tusken گفت: از افسران تحت فرمان خود در طول یک شنبه در نشست با خبرنگاران. "به عنوان افتخار به عنوان شما می توانید به عنوان یک پدر و مادر از بچه ها افتخار میکنم. آنها نشان دادند که قابل توجه داری (طول) یک رویداد استرس زا. آنها اندازهگيری شد. آنها شجاع بودند. آنها شفقت نشان داد. آنها نشان دادند که احترام. آنها همه آن چیزهایی است که من فکر می کنم به عنوان یک مدیر شما می خواهید برای دیدن مردم خود را نمایندگی کند. l ترجمه شده چگونه آنها نشان داد که آنها به عنوان یک سازمان و به عنوان مردم است."

اجرای قانون محلی رویکرد به ناآرامی ها آغاز شده و روز شنبه, مارس 30 مارس برنامه ریزی شده بود در امتداد خیابان اول از کلیتون جکسون McGhie یادبود به شهرستان سالن. این رویکرد به وضوح ابلاغ شده توسط Tusken به افسران از گروه خود برتر پلیس بخش سنت لوئیس کانتی کلانتر.

"از این جهت من به این بود که ما نیاز به نشان می دهد تا با شجاعت و شفقت با صبر و پشتکار است. و ما البته همیشه نشان می دهد حرفه ای و احترام و کرامت" Tusken گفت: در هفته گذشته در یک مصاحبه اختصاصی با اخبار تریبون نظر صفحه. "پیام ما یکی از خویشتن داری و درک دلیل این بود که ظالمانه و جنایت است که همه ما را در این ویدئو. آن را ایجاد خشم در سازمان ما. آن را ایجاد خشم در جامعه ما است. ما می دانستیم که ما می تواند نقطه کانونی خشم خود غم و اندوه خود را در نا امیدی. و ما از نزدیک با آن در ذهن. ... دادن فضا کاملا مهم است. مردم نا امید شده بودند. مردم می خواستند به صدای آنها را شنیده بود. و ما در مورد صحبت کردیم و باید انجام آموزش در سازمان ما در مورد رویه عدالت است."

Flanked توسط اجرای قانون صلح آمیز و قدرتمند تظاهرات و راهپیمایی دو شنبه پیش به اوج خود رسید یک لحظه سکوت هشت دقیقه و 46 ثانیه در همان مقدار از زمان سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین kneeled در جورج فلوید گردن.

هنگامی که برخی از 1,000-به علاوه مرکز شهر-دلوت تظاهرکنندگان سپس مسدود ایالتی 35 نقل مکان کرد در اطراف شهر با پای پیاده و وسایل نقلیه و جمع آوری شده پس از تاریک در 27th, خیابان غرب و برتر Street اجرای قانون محلی خود را حفظ رویکرد: نه برای مقابله و متوقف کردن اما به حمایت و اجازه می دهد تا شرکت کنندگان قانون اساسی محافظت شده با حق آزادی بیان است. در حالی که شهرستانها در سراسر کشور سوخته, Duluth, دچار آسیب کم است.

"دلوت همواره بسیار قوی و تعهد به مجمع عمومی برای نافرمانی مدنی به انجام آن در راه است که منصفانه و عادلانه و حفاظت" شهردار امیلی لارسون گفت: صبح یکشنبه گذشته در مراحل شهرستان سالن.

"قدرت ما این است که جامعه ما و جامعه ما بسیار بسیار مهم" Tusken روز دوشنبه گفت: در داخل اجرای قانون مرکز در دولوت. "ما باید جوامع که واقعا صدمه زدن به. ما باید افرادی که واقعا صدمه زدن به. آنها غم. آنها ترس است. آنها سرخوردگی. آنها خشم است. و داشتن افراد در جامعه است که به ما کمک خواهد کرد ... کانال که انرژی احساسات کسانی, کسانی که احساسات به کار مثبت است کاملا حیاتی و مهم است. و آن اتفاق افتاد."

تصمیم به استقرار گاز اشک آور ساخته نشده بود به آرامی یا Tusken گفت. جمعیت داده شد سه دستور برای متفرق کردن از قبل و همچنین به عنوان دستورالعمل برای با خیال راحت ترک این منطقه است.

"این برای ما مهم بود برای نشان دادن خویشتن داری به اندازه گیری ما در پاسخ" رئیس گفت. "در برخی از نقطه هنگامی که ما تا به حال مردم در حال حمله — ما تا به حال سنگ پرتاب بطری انداخته در نهایت وجود دارد, یک عکس-اخراج تماس ... — پراکندگی کاملا ضروری است برای ما برای حفظ امنیت همه است."

حتی ثابت شده است که ظاهری مناسب تماس بگیرید. رشد کتاب به سرعت از بین می رود.

و توجه و گفت و گو شد و پس از آن قادر به متمرکز جایی که تعلق دارند: در اقدامات کسانی که افسران پلیس در مینیاپولیس که در حال حاضر در صورت قتل قتل نفس و اتهامات دیگر. و در تغییرات — آیا سیستمیک در پلیس اجتماعی و/یا دیگر — که به وضوح نیاز به توان نه فقط در مورد صحبت کردیم اما اجرا به منظور جلوگیری از فاجعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب