انتخابات کمیسیون Ashok Lavasa مجموعه برای پیوستن به بانک توسعه آسیا به عنوان معاون رئیس جمهور

نوشته شده توسط Ritika چوپرا | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:40:27 pm Ashok Lavasa پیوست و ب

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط Ritika چوپرا | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:40:27 pm
Ashok Lavasa پیوست و به عنوان کمیساریای انتخابات در 23 ژانویه 2018

انتخابات کمیسیون Ashok Lavasa تنظیم شده است برای پیوستن به فیلیپین مبتنی بر بانک توسعه آسیا (ADB) به عنوان معاون رئیس جمهور.

Lavasa هنوز بیش از دو سال باقی مانده از مدت خود را در کمیسیون انتخابات هند است. او را بازنشسته به عنوان رئیس کمیساریای انتخابات (CEC) در اکتبر سال 2022.

به عنوان CEC او را انجام مجمع انتخابات در اوتار پرادش, West Bengal, Uttarakhand, پنجاب مانیپور و گوا در میان کشورهای دیگر. خود را پیش از موعد خروج دوم در کمیسیون انتخابات تاریخ — قرار می دهد همکارش Sushil چاندرا بعدی در خط جانشینی. در سال 1973 رئیس کمیساریای انتخابات Nagender سینگ استعفا کرده بود قبل از اتمام مدت خود را در کمیسیون انتخابات برای تبدیل شدن به یک قاضی دیوان بین المللی دادگستری.

با توجه به منابع از انتصاب خود را به ADB شد نهایی با موافقت اتحادیه دولت است. Lavasa نمی مایل به اظهار نظر در این موضوع در هنگام تماس توسط هند اکسپرس روز چهارشنبه. این روزنامه نمی تواند تایید کند اگر او استعفا داد و به عنوان انتخابات کمیسر.

ADB انتصاب یک معاون رئیس جمهور برای مدت سه سال است که می تواند تمدید دو سال دیگر. ADB رئیس جمهور سر یک مدیریت تیم متشکل از شش معاون رئیس جمهور.

Lavasa موفق خواهد شد معاون رئیس جمهور Diwakar گوپتا که مسئول بخش خصوصی عملیات و خصوصی مشارکت. گوپتا کامل مدت خود را در اوت 31.

Lavasa تا به حال عناوین ساخته شده در طول Lok سبها انتخابات در سال 2019 زمانی که او مخالف دخترک پاک با توجه به نارندرا نخست وزیر سابق BJP جمهور آمیت شاه به اتهام نقض مدل رفتاری در طول Lok سبها انتخابات است.

به زودی پس از انتخابات سه نفر از اعضای Lavasa خانواده از جمله همسر خود را تحت اسکنر از مالیات بر درآمد بخش به اتهام عدم اعلام درآمد و دارایی های نامتناسب. پسرش Abir Lavasa این شرکت (تغذیه آلی) و Ashok Lavasa خواهر Shakuntala Lavasa یک paediatrician بودند نیز در خدمت مالیات بر درآمد استفاده نمي نماييد. اعضای خانواده باید رد اتهامات ساخته شده توسط این گروه.

Lavasa پیوست و به عنوان کمیساریای انتخابات در 23 ژانویه 2018. او بازنشسته است IAS افسر هاریانا کادر (1980 دسته ای). او به عنوان دارایی وزیر و همچنین به عنوان محیط زیست و حمل و نقل هوایی عمران ، به عنوان مشترک وزیر در وزارت امور اقتصادی و دارایی در 2001-02 او نگاه کرد و بعد مسائل مربوط به ADB.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب