Coronavirus هند به روز رسانی 13 جولای: محدودیت های جدید در بخش هایی از کشمیر; بنگلور, برای رفتن زیر 7 روز مستند از فردا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 3:10:03 pm نگا زنان با پوشیدن ماسک پیاده

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 3:10:03 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker نگا زنان با پوشیدن ماسک پیاده روی در یک منطقه بازار در کهیما پایتخت از شمال شرقی هند state of Nagaland, چهار شنبه, ژوئن 10 سال 2020 است. (AP Photo/Yirmiyan آرتور)

هند Coronavirus به روز رسانی: هند شاهد یک رکورد دیگر تنها بعد پرش از 28,701 coronavirus موارد دوشنبه , مصرف کل caseload به بیش از 8.7 لاخ. این بود که در چهارمین روز متوالی روزانه موارد افزایش 26,000 در کشور است. روز یکشنبه در این کشور فعال موارد عبور از 3 لاخ خوانده شده را علامت.

با 500 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, 23,174 مردم باید در برابر این ویروس در هند. این کشور شده است سازگار در آن کاهش مرگ و میر و افزایش مثبت رای با بیش از 5 لاخ بهبود.(دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده در اینجا)

گجرات در غرب بنگال و آندرا پرادش گزارش رکورد روزانه سنبله در موارد خود را در روز یکشنبه با غرب بنگال بیش از 30,000 موارد است. اوتار پرادش تصمیم به پیاده سازی سخت محدودیت در سراسر کشور در تعطیلات آخر هفته به بررسی گسترش coronavirus پیوستن به کارناتاکا و تامیل نادو شده اند که تحمیل یکشنبه lockdown.

در سرمایه های ملی coronavirus مورد تعداد باقی مانده زیر 2000 علامت گذاری برای دومین روز متوالی.

محدودیت reimposed در بخش کشمیر

پس از افزایش ناگهانی coronavirus موارد در کشمیر در هفته گذشته سخت مستند محدودیت بودند reimposed در اکثر نقاط از کشمیر در روز دوشنبه. مقامات باید مهر و موم شده ترین جاده ها و بازار و جنبش مردم محدود به خدمات ضروری و اضطراری پزشکی تنها.

به عنوان بسیاری از 88 مناطق قرمز قرار داده شده اند و تحت مستند و موانع قرار داده تا در بخش های بزرگی از شهر مسدود کردن دسترسی به جاده اصلی (اکسپرس عکس/نوید اقبال)

در سرینگر 88 مهار مناطق شناسایی شده توسط دولت های منطقه و محدودیت های سخت بر فعالیت عمومی تحمیل شده است.

در مجموع 295 از 357 تازه COVID-19 موارد گزارش شده از کشمیر در روز یکشنبه در حالی که 62 بودند از جامو منطقه است. سرینگر منطقه ثبت شده که بالاترین تعداد از عفونت با 97 مورد جدید.

کارناتاکا وزیر گردشگری تست مثبت برای COVID-19

C T راوی کارناتاکا وزیر گردشگری کانادا و فرهنگ در روز دوشنبه آزمایش مثبت برای coronavirus پس از او آمد در تماس با یک covid فرد آلوده و رفت به خانه قرنطینه در 11 جولای. در یک صدای جیر جیر راوی گفت: "من همراه با همسرم Pallavi و کارکنان تحت COVID19 آزمون. خوشبختانه همسر من, Pallavi و همه کارکنان در حال آزمایش منفی است. سوم داور نتیجه را برای من تایید کرده است که من Covid مثبت است."

Karnataka: احزاب مخالف اصرار دولت برای قرار دادن کل کشور تحت مستند

به عنوان بنگالور مجموعه ای به رفتن زیر 7 روز مستند از شنبه, JD(ع) بزرگ خاندان H D Deve Gowda و کنگره کار رئیس جمهور Eshwar Khandre باید خواستار آن شدند که دولت تمام توان تحت مستند.

"من مصرانه از دولت از طریق رسانه ها برای به اجرا درآوردن مستند در کل دولت است." Gowda گفت: در حالی که استقبال از تصمیم دولت در بنگلور را مستند.

به طور مشابه کنگره رهبر Khandre در توییتر گفت: "اوضاع را تحت کنترل است. من درخواست تجدید نظر به دولت است که در این مستند دوره حداقل برای اصلاح گذشته خود کاستی ها و همه اقدامات را به صورت همه گیر و موثر در آینده است."

https://platform.twitter.com/widgets.js

بیش از 18000 نفر جریمه در Mizoram برای نقض هنجارهای مستند

دولت گزارش 4 جدید COVID-19 مورد در روز یکشنبه. (فایل)

پس مارس 4, حداقل 18,247 مردم در Mizoram شده اند جریمه برای مستند نقض. به گفته پلیس در بیانیه منتشر شده روز یکشنبه در اطراف تومان 36 لاخ جمع آوری شده برای نقض مهار و پیشگیری از COVID-19 فرمان 2020. دولت گزارش 4 جدید COVID-19, موارد بالا بردن دولت coronavirus شمارش به 231,یک مقام بهداشتی گفت.

64 نفر دستگیر و به نقض COVID-19 محدودیت در Noida, Uttar Pradesh

ترافیک در دهلی نو نویدا مرز در حالی که ورود Noida در روز دوشنبه. بیان عکس Abhinav Saha

پس از اوتار پرادش دولت تحمیل تازه و مستند از 10 جولای تا 13 جولای در راستای افزایش موارد حداقل 64 نفر بازداشت شده اند و 1,904 وسایل نقلیه جریمه شده است در سراسر نویدا و گریتر نیدا در روز یکشنبه برای مستند نقض.

"در مجموع 24 دپو ثبت شد و 64 نفر دستگیر و به نقض محدودیت. در مجموع 4,512 وسایل نقلیه مورد بررسی قرار گرفت در سراسر 200 مانع نقاط در منطقه و challans صادر شده به 1,904 از آنها در حالی که 22 توقیف شد," پلیس در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد که جریمه تومان 1,70,250 جمع آوری شد برای همان.

دفاتر و مغازه ها در سراسر تا بسته باقی می ماند در تعطیلات آخر هفته

اوتار پرادش مقامات روز یکشنبه تایید بسته شدن مغازه ها و بازارها در تعطیلات آخر هفته و حتی پس از این مستند که قرار است در روز دوشنبه.

Noida lockdown, UP government, UP govt Noida lockdown, Noida coronavirus cases, delhi news, city news, Indian Express تنها اورژانس و خدمات ضروری اجازه داده شد به باز کردن در نویدا و گریتر نیدا در طول مستند. (اکسپرس)

محدودیت های اعلام شده در روز پنج شنبه دستور تمام بازارها و دفاتر و موسسات تجاری از جمله آنهایی که در Noida و گریتر نیدا بسته باقی می ماند از ساعت 10 روز جمعه تا ساعت 5 صبح روز دوشنبه. تنها اورژانس و خدمات ضروری اجازه داده شد تا باز شود.

هند در موقعیت خوبی در مبارزه با کروناویروس می گوید: Amit Shah

criminal law overhaul, marital rape, sedition, Amit shah, Indian express news اتحادیه خانه وزیر Amit Shah.

صفحه اصلی وزیر Amit Shah روز یکشنبه گفت که هند در یک "موقعیت خوب" در جنگ علیه coronavirus نقطه نقش نیروهای امنیتی در دست زدن به این بیماری همه گیر.

صحبت کردن در مرکزی ذخیره Police Force (CRPF) آکادمی در Gurgaon او گفت: "در تاریخ بشریت... دیگر هیچ بیماری همه گیر است که تا به حال از این ظرفیت برای گسترش آنجا که این بیماری کرونا... تمام جهان در حال مبارزه با این جنگ... هند نیز مبارزه در این نبرد بسیار خوبی... همه فکر می کردند چگونه یک کشور مانند هند مبارزه با مبارزه با تاج جمعیت 130 کرور در یک ساختار فدرال در غیاب یک زنجیره ای از فرمان."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب