سام کوک ستون: یک خرس در اجرا و خفا خرس از قایق رانی کشور

من تبدیل زمانی که آنها از من گذشت, تلاش برای کشف کردن که چگونه skateboarder نگه داشته و آن چیزی که در حال حرکت

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

من تبدیل زمانی که آنها از من گذشت, تلاش برای کشف کردن که چگونه skateboarder نگه داشته و آن چیزی که در حال حرکت است. این زمانی است که من تو را دیدم یک خرس سیاه رفتن barreling در سراسر جاده درست در مقابل زن.

او حتی نمی زمان برای شکستن گشاد گشاد راه رفتن. خرس نمی گذشت بیش از 15 یا 20 پا جلوتر از او. خرس — نه بزرگ شاید 2 سال ناپدید شد به جنگل و از طرف دیگر از جاده ها است.

بسیاری از ما که زنده در شمال مینه سوتا دیده می شود سهم ما از خرس ها در طول سال. دلوت به نظر می رسد برای حمایت از یک مناسب و معقول جمعیت آنها. همه ما داستان خرس در محوطه خرس در درختان سیب, خرس, زیر ایوان. بچه های ما بزرگ شده, دیدن خرس به صورت منظم در حیاط و یا همسایگان درختان.

کار برای قایق رانی outfitter در Ely در اواسط 1970s, فیلیس و من گاهی اوقات دیدن paddlers بازگشت از سفر با آسیب های مواد غذایی بسته.

"ما خسته بودند که شب گذشته و ما فقط نمی خواهم به چسبیدن به بسته" به canoeists می گویند.

آنها می خواهم از خواب بیدار برای پیدا کردن خود را بسته کشیده شده به جنگل پاره پاره و غارت.

شاید هیچ خرس بودند بیشتر افسانه ای برای ربودن paddlers' بسته مواد غذایی از برخی از خاموش Sawbill دنباله سال پیش. لایحه هانسن که بازنشسته شد به عنوان صاحب Sawbill Outfitters در نزدیکی تفت با همسرش سیندی در سال 2016 می گوید داستان از ادراک خرس هایی که تبدیل به مهارت در سرقت canoeists' بسته مواد غذایی در portages. یواشکی خرس کار Sawbill-به-آلتون دریاچه portage برای چند سال و آلتون-به-بث دریاچه portage در سال های پس از آن هانسن گفت.

آنها خوب بودند. و سریع.

"ما تا به حال نشانه هایی است که گفت:" لازم نیست به نوبه خود پشت خود را در بسته های خود را در این portage,'" هانسن گفت. "نکته جالب این بود که چگونه هوشمند خرس بودند. مردم خواهد بود فریب دهد در اطراف با قایق رانی. آنها می خواهم به نوبه خود در اطراف و بسته رفته بود. (خرس خواهد) فقط بسته و برو و مردم هرگز نمی تواند پیدا کردن بسته."

شاید مورد علاقه من سیاه و سفید-خرس تجربه رخ داده است که خانواده ما بود و معترضان در استاکتون جزیره در رسول سلیمان ملی Lakeshore بسیاری از سال پیش. چهار نفر از ما نشسته بودند در پارک بعد از ناهار وقتی یک خرس ambled از جنگل و moseyed گذشته ما گودال آتش فقط چند فوت دور. بچه ها شاید 10 و 5 سال است. هیچ کس یک کلمه گفت. ما را تماشا می کردند که راه رفتن را از طریق اردوگاه های کشویی به ساحل و قدم زدن دور.

که در آن نقطه, دختر امیلی قدیمی ترین ما قدرت آغاز شد و پس از تحمل پایین ساحل — در محترم راه دور. او به دنبال آن کاملا یک راه قبل از بازگشت به اردوگاه روشن با هیجان.

من نمی توانستم بفهمم چرا او کار می کرد تا در مورد آن به یاد زمانی که او تا به حال دیده اند قبل از.

"پدر" او توضیح داد: "این اولین خرس من تا کنون دیده ام نه در حیاط."

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن