او به قید وثیقه درخواست را رد کرد و به حالت تعلیق HP IPS افسر حرکت HC برای یادآوری سفارش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:10:06 pm آزمایشی در سال 20

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 11:10:06 pm
punjab and haryana hc, Kotkhai custodial death case, cbi, himachal pradesh ias officer suspended over kotkhai custodial death, indian express news آزمایشی در سال 2017 مورد منتقل شد به Chandigarh در دستور دیوان عالی کشور است. (فایل)

پنجاب و هاریانا دادگاه عالی روز شنبه با صدور اخطار به بانک مرکزی در یک برنامه ثبت شده توسط معلق هیماچال پرادش IPS افسر Zahur حیدر زیدی یک متهم در Kotkhai وادار سازد مرگ مورد برای یادآوری یک سفارش است که توسط آن خود را وثیقه درخواست اخراج شد در ماه گذشته.

زیدی در این برنامه گفت: دادگاه در آخرین جلسه موکول ماده و به نام برای لیست شاهد مورد بررسی قرار گیرد در حالی که نگه داشتن نرم افزار به صورت وثیقه در انتظار پس از مشورت فرستاده شده که لیستی از شاهدان متعلق به هیماچال پرادش بود به نام قبل از اینکه با توجه به قید وثیقه درخواست. این نرم افزار می افزاید: دستور کپی در حال حاضر در دسترس ساخته شده نشان می دهد که دعا و نماز برای وثیقه می ایستد رد کرد.

HC در جهت تصویب و در تاریخ 21 مه در حالی که رد وثیقه دادخواست نگه داشته بود این موضوع در حال بررسی برای ژوئن 9 و خواسته برای یک لیست کامل از شاهد بود مورد بررسی قرار توسط دادگاه و همچنین خواسته CBI به اطلاع رسانی در این مورد از سرگیری محاکمه که کردم مختل زیر coronavirus شیوع همه گیر. در جهت همان HC همچنین کارگردانی این دادگاه به بررسی تمام مواد شاهدان CBI در recommencing از محاکمه و خواسته سازمان تحقیق به ارائه چنین لیستی بلافاصله به نوبت دادگاه.

مورد مربوط به حضانت مرگ یک متهم بازداشت شده بودند در مورد اتهام تجاوز به عنف و قتل 16 ساله مدرسه در Kotkhai منطقه Shimla منطقه. آزمایشی در سال 2017 مورد منتقل شد به Chandigarh در دستور دیوان عالی کشور است. زیدی بود که برای اولین بار دستگیر شده در اوت 29, 2017 در عرض 38 روز مرکزی, آژانس, مصرف بیش از این تحقیقات و همچنان در بازداشت به بیش از 19 ماه است. او منتشر شده در تاریخ 6 آوریل 2019 در دستور دیوان عالی کشور است.

این IGP رتبه افسر گرفته شده قضایی بازداشت در تاریخ 24 ژانویه سال جاری پس از ویژه CBI دادگاه لغو شده خود را به عنوان وثیقه IPS افسر Soumya Sambasivan یک شاهد عینی پیگرد قانونی و شکایت به دادگاه که او تحت فشار بودن توسط متهم به عزل در برابر او.

HC ثبت نیز به دنبال تغییر نظم

تک نیمکت دادگستری آمل خیزران سینگ در همان جهت در مارس 21, حال گله و شکایت در مورد مشکلات در برگزاری جلسات از طریق ویدئو کنفرانس و به کارگردانی ثبت نام (قضایی) و ثبت نام (Computerisation) به اطمینان حاصل شود که "دندان درآوردن مشکلات را پشت" در حال حاضر که امکانات مناسب در دسترس ساخته شده برای جلسات. روی نیمکت هم کارگردانی آنها را به اطمینان حاصل شود که فایل های مورد در دسترس هستند به دادگاه بر روی کامپیوتر قبل از زمان شنیدن.

HC دولت به دنبال اصلاح این منظور با توجه به مدیریت پرونده از طریق ویدئو کنفرانس و "به شدت ابراز تاسف" ناراحتی.

توضیح داد که پس از تشکیل پرونده فیزیکی از یک دادخواهی, فیزیکی, فایل آماده و ارائه شده قبل از قاضی دادگاه کارکنان طبق روش و زمانی که تشکیل پرونده انجام شده است از طریق e-mail یک فایل دیجیتال فرستاده شده توسط بخش کامپیوتر به قاضی HC ثبت نام (Computerisation), Sudeep Goel گفت که این وظیفه از کارکنان متصل با قاضی به ارائه همان است که در هر روش و راحتی. او گفت: کادر فنی به خوبی آموزش دیده هستند در برخورد با جنبه های فنی ویدئو کنفرانس, اما آنها نه روت در رویه جنبه از عملکرد دادگاه به عنوان همان تخصصی است که به طور منظم دادگاه کارکنان متصل با دادگاه است.

دادگاه نیز مطلع شد در این برنامه که کارکنان از جمله دبیران و قضاوت نویسندگان با دادگاه داده شد آموزش در مورد جلسات مجازی در آوریل و مه. این نرم افزار همچنین اضافه کرده است که روش عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) در حال آماده شدن برای بیشتر ساده سیستم و تبيين خطوط روشن از مسئولیت در میان کارکنان HC را در شاخه های مختلف. دادگاه در این نرم افزار شده است مطمئن باشید که هیچ چنین مشکلاتی مواجه خواهد شد در آینده و کامل آموزش داده شده است به دادگاه کارکنان.

"با در نظر گرفتن این واقعیت است که متقاضی بود و نه یک حزب به دادگاه و در نتیجه قادر به توضیح موقعیت واقعی به Hon'ble دادگاه متقاضی تشکیل پرونده های فوری نرم افزار برای یادآوری/اصلاح...," نرم افزار ثبت شده توسط Goel می خواند

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن