دلوت شهرستان نمایندگان پیشنهاد برای ایجاد میراث آفریقایی کمیسیون

سه شهر نمایندگان — جنت کندی رنه ون بدون و گری اندرسون — معرفی یک اصلاحیه پیشنهادی به کد شهرستان که می تواند بد

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

سه شهر نمایندگان — جنت کندی رنه ون بدون و گری اندرسون — معرفی یک اصلاحیه پیشنهادی به کد شهرستان که می تواند بدن.

ون بدون یک بومی آمریکایی گفت که او به مدت طولانی به رسمیت شناخته شده نیاز به یک دلوت میراث آفریقایی کمیسیون اما گفت: در آن زمان یک رهبر مانند کندی, این شهر اولین, سیاه شورا را مسئله رو به جلو است.

"جانت و من هر دو نشان دهنده محله ای که در آن مردم ما بیشتر زندگی می کنند که بسیار گفتن در مورد جامعه ما است. آفریقایی آمریکایی جامعه قطعا نیاز به این. اما آن را مناسب برای من و یا هر کس دیگری را به این جلو چون من یک فرد است که میراث" ون بدون گفت.

کندی موافقت کرد و گفت: "این مهم است که انجام آن با مردم است که باید از این تجارب زندگی می کردند که در آن آمده است از شخص دیگری است. این یک ارزش است که ما را نگه دارید."

"هر زمان که شما شروع به هر نوع کمیسیون و یا هیئت مدیره یا سازمان برای یک گروه, این مهم است که آنها در سر آن است. آن را احساس خنده دار می گویند برای پایانامه ون بدون به انجام آن بدون خودم که بخشی از آن شده اند می تواند هر فرد رنگ است. آن را فقط اتفاق افتاده است به من چرا که من در سمت راست در زمان مناسب" او گفت:.

و کندی گفت: زمان آن رسیده است.

"به خصوص در این COVID زمان — درست زمانی که ما واقعا در حال رفتن به شروع بازسازی — ما نمی خواهیم برای بازسازی به هنجار شده است. و ما نمی خواهیم به مردم بودن را پشت سر گذاشت. که فقط کار نمی کند و ما متوجه شدیم که در طول COVID," او گفت:, توجه به سلامت, نابرابری coronavirus نشان داده است.

استفان ویترسپون جمهور از دلوت فصل NAACP در برابر این ایده از یک کمیسیون گفت: "این نیاز و این دیر به این دلیل که میراث آفریقایی جامعه سزاوار نمایندگی در تمام مسائل برای اطمینان حاصل کنید. بنابراین آن است که همیشه خوب است که حمایت و صدا."

ون بدون اشاره به پیشرفتهای حاصل شده تحت رهبری یکی دیگر از شهرستان و کمیسیون که در آن او یک بار خدمت کرده است. و مشاهده کرد: "من فکر می کنم توسعه بومی کمیسیون بالا جوامع بومی و مسائل ما در یک سطح ما تا به حال هرگز قبل از دیده می شود."

"این میراث آفریقایی نیازهای جامعه است که پلت فرم نیز در سطح شهرستان" ون بدون گفت.

کندی می گوید: او به خود جلب کرد با الهام از ون بدون مثال.

"من واقعا احترام به جامعه بومی و چگونه سخت آنها کار کرده اند قادر به غلبه بر نابرابری و عضو شورای ون و بدون رهبری است که او به ارمغان می آورد به جلو است. به طوری که یک مدل است که کار را برای دیگر جامعه است. ما داریم آن را در اینجا در یک زمان مهم است."

رئیس شورای اندرسون به آسانی وام حمایت خود را به تلاش و گفت: "این یک امتیاز واقعی و افتخار به کار بر روی این فرمان تاریخی."

دلوت در حال حاضر دارای بیش از 30 تخته و کمیسیون اما آلیشیا Kozlowski جامعه روابط افسر گفت: شهرستان دولت از این ایده اضافه کردن پیشنهادی جدید بدن به مخلوط.

"ما تخته واقعا خدمت در ظرفیت مشاوره. آنها ارائه مقدار زیادی از تجربه و تخصص و حمایت و حتی کمک به ایجاد و اجرای تثبیت سیاست های," او گفت:. "این یکی از بهترین راه ها برای شرکت-سرمایه گذاری در ساختمان فراگیر تر و پویا و مشارکتی شهرستان."

کندی بیش از حد پیش بینی جدید کمیسیون تنها به تقویت این شهر را در جامعه حس و گفت: "برای دلوت قادر به تبدیل شدن به بیشتر پایدار ما نیاز به یک محل که استقبال برای همه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب