مشروب فروش به شروع در Jharkhand از امروز

نوشته شده توسط Abhishek Angad | رانچی | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 9:33:43 am فروش مشروب آغا

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Abhishek Angad | رانچی | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 9:33:43 am
kerala coronavirus lockdown, kerala liquor stores, liquor stores open coronavirus news, kerala news, latest news, indian express فروش مشروب آغاز خواهد شد ممکن است 20. (اکسپرس فایل)

Jharkhand دولت روز شنبه اعلام کرد e رمز سیستم تحویل از طریق مواد غذایی حرفه ای تدوین کنند گان در یک پیشنهاد برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در فروشگاه های مشروب در دولت است. فروش مشروب آغاز خواهد شد مارس 20 که به حالت تعلیق در آمد از آنجا که مستند و خرده فروشی ممنوع خواهد شد بین 7 ساعت به 7 هستم.

همراه با به طور منظم مقابله با فروش بخش غیر مستقیم گفت که مردم را به استفاده از یک نرم افزار توسعه یافته توسط دولت NIC به 'e نشانه' و بر اساس زمان اختصاص داده شده آنها خواهد بود قادر به خرید آن را از مغازه های مربوطه. مغازه داران آنها را اولویت و یک خط جداگانه خواهد بود برای نگهداری آنها. "این کمک خواهد کرد که در مدیریت جمعیت و مغازه ها شده اند توصیه می شود برای حفظ مناسب اجتماعی فاصله در هنگام تحویل" یک منبع گفت.

این بخش همچنین 'تلاش' به دریافت مواد غذایی حرفه ای تدوین کنند گان در هیئت مدیره برای تحویل خانه. "پس از وزارت اجازه aggregators قادر خواهد بود به کراوات با خرده فروشی و مشروب فروشی و مغازه ها در شهرهای مختلف," بخش غیر مستقیم منظور گفت.

اطلاعات بیشتر در انتظار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن