Dutee Chand مسابقات Odisha دولت ادعا می کند

این Odisha دولت در روز پنج شنبه نشان داد که آن را به ارائه کمک های مالی از ₹4.09 کرور به Dutee Chand پس از 201

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

این Odisha دولت در روز پنج شنبه نشان داد که آن را به ارائه کمک های مالی از ₹4.09 کرور به Dutee Chand پس از 2015 ادعا می کنند که این ستاره اسپرینتر رقابت بر روی زمین است که آن را شامل ₹3 کرور پول جایزه برای برنده شدن در بازی های آسیایی مدال.

"Dutee داده شده است ₹50 لاخ برای آموزش پشتیبانی از بازی های المپیک توکیو" با توجه به رسانه ها در انتشار از وزارت ورزش و جوانان خدمات دولت Odisha.

ظاهرا در پاسخ به گزارش های رسانه ها در Dutee ارائه برای فروش ماشین خود را به جمع آوری کمک مالی برای آموزش Odisha دولت همچنین به ذکر است که ₹3 کرور داده شد به عنوان کمک مالی برای دو مدال نقره او برنده در بازی های آسیایی 2018 و ₹30 لاخ برای آموزش و حمایت مالی در طول 2015-19 دوره است.

"دولت نیز منصوب Dutee Chand به عنوان یک سطح افسر در Odisha شرکت معدن (OMC) با حقوق و دستمزد فعلی از ₹84,604," آزادی گفت.

"کل حمایت های مالی ارائه شده به Dutee از دولت/OMC است ₹4.09 کرور پس از 2015" آزادی گفت.

این جایزه پول

Dutte واکنش نشان داد و گفت: PTI: "من مدیون Odisha دولت برای حمایت از من این همه سال اما این ₹4 کرور نشان نمی دهد این تصویر درست است. این ₹3 کرور روپیه است که پول جایزه برای برنده دو مدال نقره. آن را نمی باید در نظر گرفته شود به عنوان کمک مالی برای آموزش است."

او گفت: او دیگر فروش ماشین خود را به عنوان KIIT موسس و عضو مجلس Achyuta Samanta مطمئن است او را حمایت مالی برای آموزش او.

"من شده اند با ارائه حمایت مالی و حتی اتحادیه وزیر دارایی (Nirmala Sitharaman) و وزیر ورزش (Kiren Rijiju). من مودبانه به آنها گفتم من برخورد خواهد شد و آنها هر زمان که به آن نیاز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن