ساخته شده سیاسی 'اشتباه' حمایت از Pramod Spike دولت در گوا: Sardesai

توسط: PTI | پنجی | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 12:19:24 pm پس از Parrikar درگذشت در سال گذشته G

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: PTI | پنجی | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 12:19:24 pm
Vijai Sardesai, Vijai Sardesai on pramod sawant govt, manohar parrikar, pramod sawant goa cm, goa news پس از Parrikar درگذشت در سال گذشته GFP ادامه داد: برای حمایت از Pramod Sawant-led دولت.

سابق گوا معاون وزیر Vijai Sardesai گفت: این یک "سیاسی اشتباه" در بخشی خود را برای حمایت از Pramod Sawant-led دولت بودند که بعد از منهر Parrikar در ماه مارس سال گذشته است.

پرداختن به یک گردهمایی در Fatorda مونتاژ حوزه در جنوب گوا منطقه در روز یکشنبه گوا به جلو حزب (GFP) رئیس عذر خواهی کرد به مردم برای "اشتباه" و متهم به بی جی پی به رهبری دولت بودن "ناکارآمد و غیر شفاف و بدون داشتن اداری پاسخگویی".

"ما نمی خواهد کمک به ایجاد یک دولت در آینده است. برای ما بی جی پی به پایان رسید پس از مرگ Parrikar. ما هرگز اجازه BJP حکومت این دولت در آینده" Sardesai گفت.

پس از انتخابات در سال 2017, برای از 40 عضو وزارت امور خارجه مجلس کنگره به عنوان بزرگترین حزب.

اما BJP جانباز Parrikar بود که در آن زمان در این کشور وزیر دفاع به خانه اش بازگشت دولت گوا که در آن او گره خورده است تا با GFP, Maharashtrawadi Gomantak و مستقل برای تشکیل دولت تحت رهبری او.

پس از Parrikar درگذشت در سال گذشته GFP ادامه داد: برای حمایت از Pramod Sawant-led دولت.

اما Spike کاهش یافته است Sardesai و دو دیگر GFP رهبران از دولت در ماه جولای سال گذشته پس از 10 کنگره MLAs روشن به حکم BJP.

"من می خواهم به عذر خواهی به Goans به صورت عمده سیاسی اشتباه من در زندگی حرفه ای من و نه امید بستن به خارج از دولت پس از مرگ Parrikar. امروز Goans رنج می برند به دلیل اشتباه ما و ما آماده هستیم به دنبال توبه و طلب بخشایش Sardesai گفت: جمع آوری است.

Sardesai گفت: در آینده حزب خود را در یک فراگیر راه برای کمک به دولت در ساخت خوب قوانین و مصوبات.

او همچنین گفت جدید رهبری حزب باید از مردمی و اضافه شده است که یک موسسه آموزش خواهد بود آغاز شده برای رهبران جوان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن