دلوت را تیفانی ویندوز فروخته نخواهد شد

این دلوت شورای شهر در روز دوشنبه پایان دادن به بحث در مورد فروش یک جفت تاریخی تیفانی شیشه ای رنگ آمیزی. این

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

این دلوت شورای شهر در روز دوشنبه پایان دادن به بحث در مورد فروش یک جفت تاریخی تیفانی شیشه ای رنگ آمیزی.

این شورا رای به اتفاق آرا به تأیید تعیین ویندوز به عنوان یک محلی و حفظ میراث برجسته و به اتفاق آرا رد یک حرکت به ارزیابی مجدد تعیین.

"این سوال قبلا پاسخ داده شده در سال 2008 گفت:" شورا ژاک Filipovich. "این شورا رای دادند در آن زمان برای ویندوز است که تعیین و نه به آنها را به فروش برساند. من موافق با این تصمیم."

عضو شورای درک Medved توافق با Filipovich ادعای.

"من فکر می کنم آنها یک گنج به شهر ما و هر زمان که شما به آنها را به فروش شما هرگز آنچه ارزش است که واقعا ارزش" Medved گفت.

عضو شورای ون بدون تشکر دولت شهرستان تیم "انجام علت سعی و کوشش" با تولید پیشنهادات خود را به آدرس پیش بینی شده 25 میلیون دلار کسری بودجه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما برای پرسیدن این توصیه ها و آنها در حال انجام بهترین که آنها می توانند با آنچه ما" ون بدون گفت. "اما من قطعا در این موقعیت برای حمایت از این رفتن به جلو. وجود دارد بیش از حد تاریخچه وجود دارد."

این شورا همچنین یک بار دیگر مطرح پیشنهاد برای اصلاح قانون کار عنوان دلوت رئیس مسئول امور اداری به شهرستان administrator. Medved در زمان این فرصت را به می گویند که او به وعده حمایت فرمان در آینده است.

"من تا به حال ساخته شده نظرات در مورد عقوبت من چگونه آن ارائه شد," Medved گفت. "اما من می خواهم به احترام و روشن شدن هوا. من فراموش حمایت از تغییر نام, اما من می خواهم که بیشتر مکالمه به مطمئن شوید که ما همه در همان صفحه. من می خواهم به پیدا کردن زمینه های مشترک است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب