نیل Ronquist ستون: یک پیام به اعضای ما

کسب و کار ما همواره در مورد داستان این جامعه است. آن شده است هرگز در مورد مقاله در آن چاپ شده است ، کاغذ تحویل

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

کسب و کار ما همواره در مورد داستان این جامعه است. آن شده است هرگز در مورد مقاله در آن چاپ شده است ، کاغذ تحویل ساز و آن این است که تحویل ساز و کاری است که در حال تغییر است.

یکی از تاثیر این بیماری همه گیر شده است که شتاب حرکت از خوانندگان دور از چاپ و دیجیتال. کسب و کار ما در حال تغییر بود, با, بار, اما ما فکر کردیم که ما تا به حال بیشتر زمان و تغییر خواهد بود بیشتر و تدریجی.

ما ادامه خواهد داد به گزارش هفت روز در هفته و 365 روز در سال در داستان اتفاق می افتد در دولوت و Northland. ما ادامه خواهد داد وجود دارد به تصرف خود در جامعه و پیروزی و به اشتراک گذاری در غم از آن سخت ترین روز.

بنابراین در حالی که تحویل مکانیسم ممکن است تغییر تمرکز از کسب و کار ما باقی خواهد ماند و در گفتن داستان از این محل و مردم خود را برای سال آمده است.

برخی از روزهای هفته ما می پرسند که شما در حال حاضر به نوبه خود به ما e-نسخه برای این پوشش است.

ما شنیده ایم از بسیاری از خوانندگان — بسیاری از آنان هنگامی که شک و تردید در مورد خواندن ماکت کاغذی از طریق تبلت و یا کامپیوتر است که آنها آمده اند به واقعا لذت بردن از با استفاده از e-edition.

آنها مانند آن است که آسان برای زوم برای بزرگنمایی متن — برای بسیاری از ما چشم ما نیست آنچه که آنها استفاده می شود. آنها دوست دارند که شما می توانید با کلیک بر روی یک داستان است که همچنان بعد از آن در مقاله و بلافاصله پس از خواندن ادامه در صفحه جدید به جای بی مهارت از طریق برای پیدا کردن ادامه داستان. آنها حتی دوست دارم چگونه از آن آسان است برای کلیپ یک داستان و یا پازل (بدون قیچی!) و آن را چاپ و یا به اشتراک گذاری آن را با یک دوست.

ما درک می کنیم شما را دوست دارم کاغذ چاپ شده است. اما دلایل بسیاری وجود دارد برای لذت بردن از e-edition ، و خود را با اشتراک شما دسترسی به آن را بدون هیچ هزینه اضافی با فعال کردن دیجیتال خود را دسترسی در duluthnewstribune.com/activate. اگر شما نیاز به کمک شما همچنین می توانید با ما تماس بگیرید در (218) 723-5281 از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه.

من امیدوارم که شما به e-edition امتحان کنید و اجازه دهید ما می دانیم که چگونه شما آن را می خواهم.

برای ما چاپ مشترکین در حال حاضر زمان برای فعال کردن دیجیتال خود را به عضویت در می آید که با اشتراک چاپ خود را. شما می توانید فعال کردن عضویت خود را به صورت آنلاین و در duluthnewstribune.com و یا از طریق تماس با ما در (218) 723-5281 از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه.

فعال کردن دیجیتال خود را از عضویت شما فراهم می کند دسترسی به کل شبکه Forum Communications Co. محتوا از طریق وب سایت ما دسترسی به e-نسخه قابل چاپ روزنامه شما به اشتراک و دسترسی به برنامه های کاربردی تلفن همراه. وب سایت ما و برنامه های کاربردی موبایل در حال به روز رسانی به طور مداوم با آخرین اطلاعات در مورد COVID-19 و البته دیگر جامعه و دولت ملی و جهانی.

با تشکر از شما خوانندگان وفادار. ما ادامه خواهد داد تا کار مهم ارائه اطلاعات دقیق و به موقع برای کمک به شما در حفظ خود و خانواده و جامعه ما امن و آگاه است.

نیل Ronquist ناشر از اخبار دولوت تریبون. با او تماس بگیرید در (218) 723-5235 و یا در nronquist@duluthnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن